Επιστήμες

Διατροφή και γερή καρδιά! Δείτε πως να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη

Καρδιά σε φόρμα σημαίνει μια καρδιά που δεν φοβάται να χτυπάει δυνατά!

Για να γίνει αυτό,  όμως, πρέπει  να ακολουθήσετε πιστά τον «χρυσό κανόνα» :διατροφή και τακτική άσκηση.

Για τα οφέλη της γυμναστικής έχουμε μιλήσει και σε παλιότερα άρθρα μας.

Eίναι η στιγμή να κάνουμε αναφορά σε αυτό που είναι το άλφα και το ωμέγα για να λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός:

Τα « καύσιμα» του οργανισμού είναι η ενέργεια που του δίνουμε μέσω της τροφής.Βελτιώνοντας την ποιότητα της διατροφής μας, βλέπουμε καλύτερα αποτελέσματα από την γυμναστική και βελτιώνουμε την υγεία μας.

Γιατί, πως μπορούμε να περιμένουμε ευεξία και καλύτερη απόδοση, όταν τον… γεμίζουμε με λάθος καύσιμα;

Δεν είναι τυχαίο που στο δυτικό κόσμο, το «lifestyle» που κυριάρχησε τα προηγούμενα χρόνια έδωσε λάθος μήνυμα και αυτό είχε σα συνέπεια, να επιβαρύνει την υγεία, και κυρίως την υγεία της καρδιάς και οδήγησε μεγάλο μέρος του πληθυσμού σε μια  μάχη με τις ασθένειες όπως η  παχυσαρκία και οι καρδιαγγειακές νόσοι οι οποίες σχετίζονται ισχυρά και με τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης στο αίμα, τα οποία προκαλούνται σε ένα μεγάλο βαθμό από την κακή διατροφή.

Το κλειδί της επανεκκίνησης , δεν είναι οι στερήσεις, αλλά σίγουρα υπάρχει φρένο στις βλαβερές συνήθειες.

Χωρίς μεγάλες θυσίες μπορείτε να πραγματοποιήσετε μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές στο ξεκίνημα της προσπάθειάς σας. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα θρεπτικό πρωινό, εντάξτε τα φρούτα και τα λαχανικά στα γεύματά σας, αποφύγετε τα ζωικά λιπαρά και εισάγετε στη διατροφή σας τις φυτικές στερόλες, συστατικά τα οποία έχει φανεί ότι αποδεδειγμένα οδηγούν στη μείωση της χοληστερίνης με φυσικό τρόπο.

Σίγουρα έχετε ακούσει για  προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά τα οποία, χάρη στις φυτικές στερόλες που περιέχουν, μειώνουν, αποδεδειγμένα την «κακή» χοληστερίνη με φυσικό τρόπο, από 7% μέχρι και 12,5%, σε 2-3 εβδομάδες, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Μπορείτε να τα εντάξετε εύκολα στην καθημερινότητα σας, καθώς εμφανίζονται σε ποικιλία προϊόντων για όλες τις ώρες της ημέρας.

Χρησιμοποιείστε το γάλα με χαμηλά ή χωρίς καθόλου λιπαρά στο πρωινό σας, προϊόντα επάλειψης για γρήγορα και υγιεινά σνακ σε μορφή σάντουιτς ή τορτίγιας, καταναλώστε ένα ρόφημα γιαουρτιού στο απογευματινό σας, ή επιλέξτε όποιον άλλο συνδυασμό επιθυμείτε μέσα στην ημέρα σας και.. κρατήστε την καρδιά σας σε φόρμα!

Comments

Δημοφιλέστερα

To Top