Αυτοκίνητο

Με κεντρικό αερόσακο το νέο Honda Jazz

Για πρώτη φορά η Honda θα λανσάρει στο νέο Jazz την τεχνολογία του αερόσακου ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό αλλάζοντας τα δεδομένα στον τομέα της ασφάλειας.

Η δέσμευση της Honda για εξαιρετική ασφάλεια επιβατών στο νέο Jazz και όχι μόνο, υλοποιείται με τρόπο εντυπωσιακό, καθώς όπως φαίνεται, στη νέα γενιά του μικρού της μοντέλου, η Ιαπωνική εταιρεία θα προσφέρει μια σημαντική καινοτομία.  Το σύστημα με τον κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό, που συμπληρώνεται στον κατάλογο του εξοπλισμού ασφαλείας από παθητικά και ενεργά συστήματα, όπως η τεχνολογία δομής αμαξώματος της Honda ACE και τα συστήματα υποβοήθησης του  οδηγού, Honda Sensing καθιστούν το νέο Jazz υποψήφιο για τον τίτλο του καλύτερου μοντέλου της κατηγορίας στον τομέα της ασφάλειας.

Η δέσμευση της Honda για εξαιρετική ασφάλεια επιβατών στο νέο Jazz και όχι μόνο, υλοποιείται με τρόπο εντυπωσιακό, καθώς όπως φαίνεται, στη νέα γενιά του μικρού της μοντέλου, η Ιαπωνική εταιρεία θα προσφέρει μια σημαντική καινοτομία.  Το σύστημα με τον κεντρικό αερόσακο ανάμεσα στον οδηγό και τον συνοδηγό, που συμπληρώνεται στον κατάλογο του εξοπλισμού ασφαλείας από παθητικά και ενεργά συστήματα, όπως η τεχνολογία δομής αμαξώματος της Honda ACE και τα συστήματα υποβοήθησης του  οδηγού, Honda Sensing καθιστούν το νέο Jazz υποψήφιο για τον τίτλο του καλύτερου μοντέλου της κατηγορίας στον τομέα της ασφάλειας.

Το ολοκαίνουργιο Jazz είναι το πρώτο από τα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη και το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία, που διαθέτει τη νέα τεχνολογία αερόσακου. Το νέο χαρακτηριστικό παθητικής ασφάλειας είναι ένα μόνο στοιχείο ενός ολοκληρωμένου πακέτου χαρακτηριστικών ασφαλείας του νέου Jazz. Ο νέος μπροστινός κεντρικός αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και επεκτείνεται στο χώρο μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού. Αυτός ο νέος αερόσακος, ένας από τους 10 συνολικά που έχει το νέο Jazz, βοηθά στην αποφυγή άμεσης επαφής μεταξύ των μπροστινών αλλά και στον περιορισμό των επιπτώσεων που θα έχει μια τέτοια επαφή κατά τη διάρκεια μιας πλευρικής σύγκρουσης.

Ο νέος μπροστινός αερόσακος λειτουργεί σε συνδυασμό με δύο άλλα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Οι προεντατήρες των ζωνών ασφαλείας τόσο για τον οδηγό όσο και αυτός του συνοδηγού, βοηθούν στη μείωση της πλευρικής κίνησης των σωμάτων και των δύο, ενώ υποστηρίζονται περαιτέρω από το κεντρικό υποβραχιόνιο που έχει αυξημένο ύψος. Συνολικά, από τις δοκιμές της Honda, έχει αποδειχτεί πως η λειτουργία του συστήματος μπορεί να περιορίσει τον τραυματισμό του κεφαλιού σε ποσοστό 85% των περιπτώσεων πλευρικής σύγκρουσης για τον οδηγό και 98% για τον συνοδηγό. Ακόμα, στον εξοπλισμό του νέου Jazz, βρίσκουμε και τους αερόσακους i-side, πίσω και στις πλευρές που βοηθούν στην αποτροπή του τραυματισμού των ακριανών πίσω επιβατών, από πιθανή πρόσκρουση του κεφαλιού τους με τις πόρτες ή τα C-Pillars. ΟΙ νέες αυτές εξελίξεις στην ασφάλεια των επιβατών έρχονται καθώς το Euro NCAP, ο ανεξάρτητος οργανισμός για την ασφάλεια των οχημάτων, εισάγει νέα δεδομένα για τις δοκιμές των πλευρικών συγκρούσεων από το 2020, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις που έχει αυτό το είδος των ατυχημάτων στους επιβάτες.

Δημοφιλέστερα

To Top