Αυτοκίνητο

Με 260 ίππους η νέα Toyota GR Corolla

Η Toyota Gazoo Racing είναι πανέτοιμη να αντισταθμίσει την λαίλαπα της ηλεκτροδότησης που έχει κυριεύσει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Πέτρα του σκανδάλου αυτή τη φορά, το επερχόμενο GR Corolla.

Αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί και είναι απίθανο να κυκλοφορήσει πριν από το 2023, η Toyota καταχώρησε το λογότυπο GR Corolla πέρυσι. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο “αναπόφευκτα” θα προσφερθεί παράλληλα με το επίσης ειδικό GR Yaris που παρουσιάστηκε το 2020 αλλά και την ελκυστική GR Supra.

Αυτό καθιστά την Toyota τον δεύτερο Ιάπωνα κατασκευαστή που θα παραλείψει την ηλεκτροδότηση προς τέρψιν ενός νέου μοντέλου απόδοσης, μετά τη Honda που διατηρεί τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης για τον επόμενο Civic Type R.

Μια καυτή Corolla θα επέτρεπε επίσης στην Toyota να αξιοποιήσει τις σημαντικές επενδύσεις της στο σασί και τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο GR Yaris, το οποίο σημειώστε πως χρησιμοποιεί ορισμένα στοιχεία από την πλατφόρμα της Corolla. Αν αυτή είναι η πρόθεση, περιμένετε να δώσει το παρών η 3κύλινδρη turbo μονάδα 1,6 λίτρων με παρόμοια ισχύ 260 ίππων, όπως επίσης και σύστημα τετρακίνησης με κατανομή της ροπής στον πίσω άξονα. Τα διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης και στους δύο άξονες θα μπορούσαν επίσης να είναι μια επιλογή στη GR Corolla.

Μένει να δούμε αν ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα κοστίζει αντίστοιχα με το τετρακίνητο Golf R, δεδομένου ότι η έκδοση υψηλών προδιαγραφών του GR Yaris ξεπερνά ήδη τα 42.000 ευρώ. Μια άλλη κατεύθυνση που θα μπορούσε να ακολουθήσει η Toyota, προκειμένου να επιτρέψει στο αυτοκίνητο να ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Ford Focus ST, θα ήταν να μην υιοθετεί τον ενεργό πίσω άξονα, αλλά την εξελιγμένη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων της γνωστής μας Corolla. Αυτό θα την καθιστούσε πιο αργή από τον αδερφό της, αλλά θα μείωνε την πολυπλοκότητα, θα ενίσχυε την απόδοση, αλλά το κυριότερο, θα έριχνε την τιμή αγοράς.

Ενώ ορισμένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων μειώνουν τις επιδόσεις για την αποφυγή προστίμων που επιβάλλει ο υψηλός μέσος όρος του CO2, το ισχυρό υβριδικό μείγμα στις πωλήσεις της Toyota της επέτρεψε να μειώσει τις μέσες εκπομπές της.

Όπως ισχυρίζεται ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Europe Matt Harrison, αυτό το στοιχείο της προσάπτει τη δυνατότητα να κατασκευάζει περισσότερα αυτοκίνητα «βαρέως CO2» που εξυπηρετούν τη μάρκα αφού προσθέτουν διαπιστευτήρια επιθυμίας και σπορ απόδοσης.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto

Δημοφιλέστερα

To Top