Αυτοκίνητο

Η νέα Mercedes-Benz EQS διαθέτει έναν εξαιρετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή

Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Mercedes-Benz, με κωδικό EQS διαθέτει ένα επιπλέον αξιοπρόσεκτο στοιχείο. 

Πέραν των τεχνολογικών καινοτομιών που υπάρχουν σε αρκετές ποσότητες, όπως για παράδειγμα τη νέα πλατφόρμα MEA και την οθόνη MBUX Hyperscreen, το νέο μέλος της οικογένειας EQ της γερμανικής φίρμας έχει στη φαρέτρα του και άλλα εξίσου σημαντικά χαρακτηριστικά.

Όπως τον εξαιρετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd, ο οποίος στην περίπτωση της επιλογής του προγράμματος Sport και σε συνδυασμό με τις ζάντες 19 ιντσών της AMG αγγίζει το 0,20. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, η νέα EQS είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής παγκοσμίως. Ναι, σαφώς και υπάρχουν άλλα τετράτροχα μοντέλα που έχουν χαμηλότερο συντελεστή, όπως το XL1 της VW και το EV1 της General Motors, αλλά αμφότερα δεν μπήκαν ποτέ σε μαζική παραγωγή.


Σημαντικότατο ρόλο στην παραπάνω επίτευξη της εξαιρετικής αεροδυναμικής έχει η διαμόρφωση του αμαξώματος με τους κοντούς προβόλους, την πληθώρα των καμπύλων γραμμών και το γενικότερο «κουπέ» μοτίβο. Ξέχωρα αυτών, στη νέα EQS θα υπάρχουν μία εμπρός κλειστή γρίλια Black Panel, φωτιζόμενες μπάρες, όπως και γυάλινη οροφή. Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα θα βρίσκονται είτε ένα είτε δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στην πρώτη περίπτωση (EQS 450+) η απόδοση θα φτάνει τα 245 kW (333 PS), ενώ στη δεύτερη (eqs 580 4MATIC) τα 385 kW (524 PS). Η μπαταρία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα έως και 108 kWh,  ενώ στην περίπτωση αυτή η αυτονομία θα φτάνει μέχρι και τα 770 χλμ., με μια τελική 210 km/h. Η νέα Mercedes-Benz EQS θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Sindelfingen, όπως και η νέας γενιάς S-Class.

Δημοφιλέστερα

To Top