Οικονομία

Με πέντε «ζώνες άμυνας» ανοίγει από αύριο ο ελληνικός τουρισμός

To 2021 θα είναι χρονιά ανάκαμψης, τόνισε ο Χάρης Θεοχάρης – Η ασφάλεια και η ισχυροποίηση του brand της χώρας πρώτος στόχος – Τα «όπλα» με τα οποία ανοίγει φέτος ο τουρισμός – Δείτε τα βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ «All you want is Greece»

«Ανοίγουμε πανιά για το ξεκίνημα της μεγάλης επιστροφής του ελληνικού τουρισμού στην ελευθερία και την κανονικότητα».

Αυτό δήλωσε από το Σούνιο ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την παρουσίαση του ανοίγματος του ελληνικού τουρισμού από αύριο. «Επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο ως ένα τόπο ταυτόσημο με τη φιλοξενία και την ασφάλεια. Ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί νοιάζεται και το νοιάξιμο φέτος συνδέεται με την ασφάλεια».

Ο υπουργος Τουρισμού απέφυγε να προχωρήσει σε ποσοτικούς στόχους, δηλώνοντας ότι «η ασφάλεια και η ισχυροποίηση του brand της χώρας θα πρέπει να είναι ο πρώτος στόχος. Ξέρω και λέω από την αρχή ότι η χρονιά αυτή θα είναι καλύτερη από πέρυσι. Τώρα η αγορά αρχίζει και βλέπει αυτή την χαραμάδα. Είμαστε εδώ να μεγιστοποιήσουμε την ευκαιρία, ωστόσο δε θα διστάσουμε να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις αν χρειαστεί. Η έμφαση θα πρέπει να είναι στην ποιότητα του brand της χώρας και αυτή είναι η παρακαταθήκη για την ανάκαμψη τα επόμενα χρόνια. Δεν είναι παραγωγική η εστίαση σε αριθμητικούς στόχους, θα είμαστε εδώ να παρακολουθούμε συνεχώς την κατάσταση».

Τα «όπλα»

Οσον αφορά τα «όπλα» με τα οποία ανοίγει φέτος ο τουρισμός είναι καταρχάς, η συμπλήρωση της φόρμας PLF πρίν την είσοδο στη χώρα που είναι απαραίτητη και φέτος, επίσης είναι τα PCR τεστ «και βέβαια όλα αυτά έχουν ενσωματωθεί στην πρόταση που έχει γίνει ήδη από τον Ιανουάριο από τον Κυριάκο Μητσοτάκη για το πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό».

Επιπλέον, αφού φτάσει κάποιος στη χώρα μας θα υπόκειται σε στοχευμένο έλεγχο. «Πέρυσι, με τους στοχευμένους ελέγχους, διπλασιάσαμε την αποτελεσματικότητα των τεστ- σαν να είχαμε κάνει διπλάσια διπλάσια τέστ κι επιπλέον είχαμε τη δυνατότητα να παίρνουμε νωρίτερα αποφάσεις ανάλογα με την επιδημιολογική εικόνα κάθε χώρας».

Ένα ακόμη όπλο είναι το πλέγμα ξενοδοχείων απομόνωσης με νέα ανάλυση σε διάφορες περιοχές της χώρας, καθώς επίσης και τα γρήγορα τέστ αντιγόνου, «άλλο ένα όπλο που δεν είχαμε πέρυσι. Εχουμε επιπλέον, την εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων, με επικαιροποίηση των περυσινών και κυρίως την επιτάχυνση των εμβολιασμών στην Επικράτεια με αποκορύφωμα την Γαλάζια Ελευθερία, ένας πολύ σημαντικός σύμμαχος στην προσπάθιεά μας να θωρακίσουμε την ασφάλεια. Όλα τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα έως τα τέλη Ιουνίου».

Ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι για να φτάσουμε σε αυτή τη μέρα χρειάστηκαν πολλά. «Εχουμε απέναντί μας ένα δύσκολο και απρόβλεπτο αντίπαλο. Το μήνυμά μας δεν είναι ότι τέλειωσε η πανδημία, αλλά ότι ανοίγουμε με ένα οργανωμένο πλαίσιο κι έχουμε ευέλικτα αλλά αυστηρά πρωτόκολλα. Υψώνουμε ένα τείχος ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες συνεχώς θα βελτιώνουμε δεδομένου ότι οι συνθήκες είναι δυναμικές».

Απτό ενδιαφέρον

Ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι σε κάθε χώρα που επισκέφθηκε το προηγούμενο διαστημα Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Πολωνία, ΗΠΑ κ.α. το συμπέρασμα είναι ένα: «Το ενδιαφέρον για τηΝ Ελλάδα είναι θερμό, έντονο και σχεδόν πρωτόγνωρο. Στις ΗΠΑ δε φαίνεται να έχει επηρεάσει το γεγονός ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο επίπεδο 4 σε σχέση με την πανδημία (όπως άλλωστε και το 80- 85% των διεθνών αγορών). Στη Βρετανία, η Ελλάδα βρίσκεται τρίτη σε προτιμήσεις παρά το γεγονός ότι κατατάσσεται στην πορτοκαλί λίστα, οι αεροπορικές και οι tour operators δεν σταματούν τις πτήσεις. Είναι απτό το ενδιαφέρον. Υπάρχει ακόμη παραπληροφόρηση και ακόμη υπάρχει ανασφάλεια, ζητήματα που πρέπει να διασαφηνιστούν και γι’ αυτό θα συνεχίζουμε τη μεγάλη προσπάθεια.

Στις ΗΠΑ, η χώρα μας ήδη έχει μία ανάκαμψη γύρω στο 33%, έχει ανακτήσει έδαφος, ενώ η υπόλοιπη Ευρώπη είναι στο 27%».

Ο ΕΟΤ

Στο πρόγραμμα του ΕΟΤ αναφέρθηκε ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού: «Τους τελευταίους 14 μήνες η κυβέρνηση και το υπουργείο Τουρισμού δίνει μία μεγάλη μάχη να κρατηθεί όρθιος ο ελληνικός τουρισμός. Το 2020 καταφέραμε να ανοίξουμε με ασφάλεια την τουρσιτική σεζόν, να ανακτήσουμε το 20% των εσόδων του 2019 και να κρατήσουμε ψηλά την καλή φήμη του ελληνικού τουρισμού. Πέρυσι μέσα σε διάστημα, από τα τέλη Απριλίου μέχρι το Φεβρουάριο του 2021 καταφέραμε να έχουμε τέσσερις καμπάνιες αξίας 16,6 εκατ. ευρώ.

Αν το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης, το 2021 θεωρούμε ότι θα είναι η πρώτη χρονιά της ανάκαμψης. Εχουμε δύο κεντρικούς πυλώνες για την προβολή της χώρας: Ο πρώτος πυλώνας αφορά το νέο αφήγημα για την επόμενη μέρα που πάει πέρα από το μοντέλο ‘’ηλιος και θάλασσα’’ και ενσωματώνει το τρίπτυχο άνθρωπος- αξίες- εμπειρίες.

Ο δεύτερος πυλώνας είναι αυτή καθαυτή η καμπάνια του 2021 από τον ΕΟΤ, διάρκειας έξι μηνών και αξίας 22,9 εκατ. ευρώ. Από αυτά, υπάρχουν τα προγράμματα συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators του εξωτερικού αξίας 10,6 εκατ. ευρώ και η κλασική καμπάνια 12,3 εκατ. ευρώ.


ALL YOU WANT IS GREECE1


GREECE - ALL YOU WANT IS TO PAMPER YOURSELF


GREECE - ALL YOU WANT IS…TO DIVE INTO CULTURE AND NATURE


GREECE - ALL YOU WANT IS TO TASTE GREEK FLAVOURS


GREECE - ALL YOU WANT IS AN UNFORGETTABLE SUMMER


ALL YOU WANT IS GREECE - 30sec

Δημοφιλέστερα

To Top