Αυτοκίνητο

Hankook Ventus S1 evo 3: Ασφάλεια και σπορ χαρακτήρας


Sponsored Content

Κάθε Σεπτέμβριο σκεφτόμαστε δύο πράγματα που αφορούν το αυτοκίνητό μας: Ένα καλό service και μία αλλαγή ελαστικών. Βλέπετε οι Ελληνικοί δρόμοι δεν συγχωρούν και στην πρώτη βροχή η άσφαλτος γίνεται… παγοδρόμιο.
Επιπλέον οι συνθήκες άλλαξαν και μπορεί μία κακοκαιρία να γίνει σφοδρή και αντί για ένα απλό «ψιχάλισμα» να αντιμετωπίσετε μία έντονη καταιγίδα με την ποσότητα νερού να είναι μεγάλη.

Προσθέστε στην εικόνα πως επιστρέφετε από την δουλειά σας και έχετε στο αυτοκίνητο τα παιδιά σας ή πως όταν η κακοκαιρία χτυπήσει είστε σε μία οικογενειακή εκδρομή. Γιατί λοιπόν να μην είστε προετοιμασμένοι με ένα καινούργιο σετ ελαστικών;

Το καλοκαίρι οι διαδρομές στην θάλασσα και στις… εξερευνήσεις για μία «δική σας» παραλία έκαναν κακό στα ελαστικά του αυτοκινήτου σας. Αν το πέλμα σας φαίνεται εντάξει υπάρχουν πολλά σημεία που έχουν ταλαιπωρηθεί όπως ας πούμε η σύνθεσή του η οποία έχει γίνει σκληρή και γλιστρά ή τα πλαϊνά του που έχουν χτυπήσει και έχουν χάσει την αντοχή τους.


BMW_ventusS1evo3
Το βουλκανιζατέρ

Η επίσκεψη σε ένα κατάστημα ελαστικών είναι η πρώτη σωστή κίνηση, η οποία θα είναι καλό να συνοδεύεται και από μία επιλογή που θα κάνετε. Εμείς σας δίνουμε την πρόταση του Hankook Ventus S1 evo 3. Είναι η συνέχεια της επιτυχημένης πορείας των Ultra-High Performance (εξαιρετικά υψηλής απόδοσης) ελαστικών της Hankook.

Τι είναι το Ventus S1 evo 3;
Πρόκειται για το τελευταίο μέλος της οικογένειας Hankook Ventus, η οποία όπως και το S1 Evo 2, προσφέρει μια πολύ ασφαλή, σπορ αλλά και άνετη εμπειρία οδήγησης τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο.


BMW_ventusS1evo3a

Οι προδιαγραφές του
Όπως όλα τα μοντέλα ελαστικών της Hankook, η ασφάλεια είναι και πάλι το πρώτο μέλημα στις προδιαγραφές που έθεσαν οι μηχανικοί, διατηρώντας ταυτόχρονα την παράδοση του κατασκευαστή για προϊόντα υψηλής ποιότητας.
Έτσι, εκτός από το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα στην τρίτη γενιά του S1 evo δόθηκε μεγάλη σημασία στη βελτίωση της πρόσφυσης σε βρεγμένο οδόστρωμα καθώς και της ακρίβειας των χειρισμών (για να διατηρείτε τον έλεγχο και να έχετε αίσθηση ασφάλειας). Επιπλέον, οι επικεφαλής του project S1 evo 3, έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση της αντίστασης κύλισης, διατηρώντας έτσι την αντίσταση στην φθορά και κατά συνέπεια την υψηλή χιλιομετρική απόδοση (αυτό σημαίνει διάρκεια άρα όχι φθορές).


Hank
Η βάση το πέλμα UHP
Ορόσημο για την εταιρεία ήταν η εισαγωγή του πρώτου πέλματος UHP υψηλής ποιότητας Hankook, του «Ventus S1 evo» το 2005, το οποίο συστήθηκε στο κοινό ως ελαστικό για σπορ αυτοκίνητα. Ο διάδοχός του, Ventus S1 evo 2, εξελίχθηκε στο πιο επιτυχημένο πέλμα στην ιστορία της εταιρείας. Με αυτό η Hankook έγινε προμηθευτής πρώτης επιλογής (εργοστασιακός εξοπλισμός υψηλής ποιότητας) για κορυφαίους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων: Audi, BMW, Mercedes-Benz και Porsche.

Με βάση την τεχνογνωσία, που αποκόμισε από τους αγώνες, η Hankook κατάφερε να υπερέχει σε μεγάλο βαθμό στην ακρίβεια διεύθυνσης και την αίσθηση που παρέχει στον οδηγό. Στο Ventus S1 evo 3 η Hankook τα χαρακτηριστικά αυτά οδήγησης έγιναν ακόμα καλύτερα μέσα από μια σειρά αλλαγών και βελτιώσεων, που αναδεικνύουν επίσης τις περιβαλλοντικές του ιδιότητες (αντίσταση κύλισης, αντοχή για περισσότερα χιλιόμετρα).


Hank1
Οι νέες τεχνολογίες και τα υλικά
Χάρη στην πολυετή έρευνα, μια νέα γενιά καινοτόμων υλικών, χρησιμοποιήθηκε για το Ventus S1 evo 3. Οι μηχανικοί σύνθεσης της Hankook, βελτίωσαν την συμπεριφορά του, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα χρησιμοποιώντας φυσικές ρητίνες υψηλής απόδοσης στην ένωση του πέλματος με το κυρίως σώμα του ελαστικού.

Αυτό όχι μόνο αυξάνει το επίπεδο πρόσφυσης αλλά επιπλέον το διατηρεί, για ένα σημαντικά μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών με αποτέλεσμα την καλύτερη χρήση σε όλες τις συνθήκες.
Για την ένωση του πέλματος με το σώμα εκτός από τις φυσικές ρητίνες γίνεται χρήση πυριτίου υψηλής ποιότητας και μια ειδική τεχνολογία ανάμειξης του για καλύτερη κατανομή των συστατικών στην ένωση του πέλματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης των φρένων στο βρεγμένο καθώς και τη μείωση της αντίστασης κύλισης.

Ένας νέος τύπος σύνθεσης για το πλευρικό τοίχωμα συμβάλλει επίσης στη μείωση της αντίστασης κύλισης του Ventus S1 evo 3 κατά τουλάχιστον 2,5%.


Hank2

Στο σημείο όπου τα πλαϊνά και το πέλμα συναντώνται υπάρχουν φύλλα κέβλαρ. Αυτά μειώνουν την ανεπιθύμητη ανάπτυξη της κυλιόμενης περιφέρειας (το ελαστικό δεν απλώνει) σε υψηλές και πολύ υψηλές (300 χλμ και περισσότερο) ταχύτητες έως και 60% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά φύλλα νάιλον, δίνοντας στο Ventus S1 evo 3 σημαντικά καλύτερη σταθερότητα οδήγησης και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής χάρη στη χαμηλότερη παραγωγή θερμότητας.

Το κέβλαρ αλλά και η τεχνική της κατασκευής των πλαϊνών του ελαστικού συμβάλλουν επίσης στη βελτίωση των δυνάμεων στροφής (5%), διευρύνοντας την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το δρόμο, για παράδειγμα όταν απαιτούνται ξαφνικοί ελιγμοί αποφυγής. Οι εξωτερικές πλευρές του ασύμμετρου πέλματος έχουν ενισχυθεί για να παρέχουν ακριβή και σταθερό χειρισμό μέσα στις στροφές.

Η έντονη αυλάκωση του εξωτερικού πέλματος θυμίζει το ξεχωριστό σχέδιο από το Ventus S1 evo, με την τυπική γραμμή στην περιοχή του εξωτερικού πέλματος. Από τεχνική άποψη, η λεγόμενη «αλληλοσυνδεόμενη αυλάκωση», σε συνδυασμό με την καλύτερη ροή των καναλιών, μειώνει αποτελεσματικά την υδρολίσθηση, ενώ παράλληλα αυξάνει σημαντικά την πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα χωρίς να προκαλεί απώλεια απόδοσης στο στεγνό.
Η ανάπτυξη του Ventus S1 evo 3 πραγματοποιήθηκε στο ευρωπαϊκό κέντρο ανάπτυξης του κατασκευαστή ελαστικών στο Ανόβερο, το οποίο αποτελεί μέρος του παγκόσμιου ερευνητικού δικτύου Hankook Tire.

Η παραγωγή θα πραγματοποιηθεί κυρίως στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής της εταιρείας στο Racalmas της Ουγγαρίας. Το S1 evo 3 θα είναι επίσης διαθέσιμο κατά την κυκλοφορία στην αγορά σε προσαρμοσμένη έκδοση για SUV.
Ορισμένες εκδόσεις έχουν ήδη λάβει έγκριση πρώτης τοποθέτησης από Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων για τα νέα τους μοντέλα. Η ναυαρχίδα της Hankook περιλαμβάνει πάνω από 72 διαστάσεις που κυμαίνονται σε μέγεθος από 17 έως 22 ίντσες στις σειρές 50 έως 25, με πλάτος πέλματος που κυμαίνεται από 205 έως 315 mm.

Δημοφιλέστερα

To Top