Το επεισόδιο της Δευτέρας είχε μια νέα δοκιμασία. Οι 16 διαγωνιζόμενες του ριάλιτι μόδας του Star έπρεπε ντυμένες ως Μαρία Αντουανέτα να διαχειριστούν ένα συναίσθημα και να ποζάρουν διαφημίζοντας ένα προϊόντα εταιρείας καλλυντικών.
Η Mary Vitinaros έκανε την εμφάνισή της ως το ζωντανό reference της εποχής, αφήνοντας τα κορίτσια άφωνα και στη συνέχεια οι διαγωνιζόμενες
χωρίστηκαν σε τετράδες και μετά από κλήρωση μοιράστηκαν τέσσερα συναισθήματα, που θα έπρεπε να εκφράσουν στη φωτογράφισή τους.
Η βασίλισσα της έπαυλης, της χώρας, της υφηλίου και του σύμπαντος Μαίρη, σας καλωσορίζει στο –όχι και τόσο-, φτωχικό της. Υποκλιθείτε στο μεγαλείο της! #StarChannelTv #GNTMgr @StarChannelGr pic.twitter.com/haaMZd1IHd
— Greece’s Next Top Model (@GNTMgreece) November 7, 2022
Σύγχρονα props όπως blender, κινητά, πιστολάκια και φαγητά έπρεπε να κρατάνε τα μοντέλα και να ποζάρουν με τη φινέτσα της Βικτωριανής εποχής για μία καμπάνια προϊόντων ομορφιάς. Πώς σας φάνηκε η δοκιμασία; Ποια set ξεχωρίσατε;@StarChannelGr #StarChannelTv #GNTMgr pic.twitter.com/dBHn0sTnSp
— Greece’s Next Top Model (@GNTMgreece) November 7, 2022
Σαν να μην έφτανε αυτό το επίπεδο δυσκολίας ανέβηκε, αφού παράλληλα με τα βασιλικά ρούχα, τα αξεσουάρ και τις τεράστιες περούκες, τα κορίτσια έπρεπε να διαχειριστούν και σύγχρονα αντικείμενα της καθημερινής ζωής, ως props μπροστά από τον φακό της Όλγας Τζήμου.