Το γράμμα της επόμενης μέρας φέρνει μηνύματα, που δύσκολα μπορούν να αποκωδικοποιηθούν. Όλα γίνονται πλέον ξεκάθαρα στο location της νέας δοκιμασίας, που δεν είναι άλλο από το γήπεδο του Απόλλωνα Σμύρνης, όπου τα μοντέλα καλούνται να αναπαραστήσουν, όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται, πέντε ποδοσφαιρικές φάσεις, σε μόνο πέντε κλικ από τον φωτογράφο Χρήστο Θεολόγη.
Η Γρηγοριάνα, που κέρδισε την καλύτερη φωτογραφία στο τελευταίο πλατό, μοιράζει τα μειονεκτήματα ενώ μία υποψήφια διαμαρτύρεται ότι δεν κατάλαβε πότε ξεκίνησε η φωτογράφιση και είναι πια στην κρίση των κριτών και των υπόλοιπων κοριτσιών αν θα της δοθεί μία ακόμα ευκαιρία για τη λήψη της. Τα μοντέλα καλούνται να διαχειριστούν πολλά δεδομένα και δεν καταφέρνουν να συνδυάσουν τον ρεαλισμό της κάθε φάσης με ωραίες, μοντελικές εκφράσεις. Τόσο ο Τάσος Σοφρωνίου όσο και ο Γιώργος Καράβας, που έχει υπάρξει επαγγελματίας ποδοσφαιριστής για πολλά χρόνια πριν την εντυπωσιακή καριέρα του στο modelling, έχουν μεγάλες απαιτήσεις και βοηθούν τις διαγωνιζόμενες, όσο μπορούν, με τις συμβουλές τους, ώστε να ξεπεράσουν τις δυσκολίες, που αφορούν την πόζα στην κίνηση. Ωστόσο η
φωτογράφιση φάνηκε να ευχαριστεί πολύ τα κορίτσια αλλά κατά τη διάρκεια του πλατό, για άλλη μία φορά, τα φαινόμενα απατούν.
Το ποδόσφαιρο θεωρείται ένα έντονο άθλημα και αυτή η ένταση μεταφέρεται και στο πλατό. Οι κριτές, Βίκυ Καγιά, Τάσος Σοφρωνίου και Γιώργος Καράβας, διαφωνούν μεταξύ τους και οι απόψεις τους σχετικά με το τελικό αποτέλεσμα σε κάποιες φωτογραφίες είναι διαφορετικές. Οι διαφωνίες όμως είναι δημιουργικές και τα κορίτσια μαθαίνουν ένα πολύτιμο μάθημα: κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει διαφορετική άποψη, η οποία πρέπει να είναι σεβαστή. Άλλωστε η καθημερινότητα στο modelling έχει αυτό το κομμάτι πολύ έντονο, όμως με σκληρή δουλειά, συνεχής επαγρύπνηση και ισχυρή προσωπικότητα, μπορείς να κερδίσεις μια δουλειά. Ποιο μοντέλο δεν κατάφερε, τελικά, να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες, που της δόθηκαν και αποχωρεί;
Παραγωγός: Νίκος Χριστοφόρου
Σκηνοθεσία: Γιάννης Μικρός