Η 11η Νοεμβρίου είναι η μέρα των singles για τους Κινέζους και τους Ασιάτες γενικότερα, μια ημερομηνία που δεν έχει επιλεγεί τυχαία, αφού οι άσοι (11.11) είναι μια ξεκάθαρη αναφορά στις μονάδες των ανθρώπων που δεν έχουν ταίρι. H συγκεκριμένη ημέρα ξεκίνησε ως μια anti-Valentine γιορτή, όμως σύντομα κατέληξε σε μια αγοραστική τάση με παγκόσμιο αντίκτυπο.
Ο κινέζικος κολοσσός Alibaba, διέκρινε τη δυναμική του συγκεκριμένου εορτασμού και ηγήθηκε της προσπάθειας να διευρυνθεί και εκτός κινεζικών συνόρων, στοχεύοντας αρχικά στη Νοτιοανατολική Ασία, μέσω της Lazada.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr