Ωστόσο, παιδιά και πρώην εργαζόμενοι της Δομής, οι οποίοι καταγγέλλουν τόσο τον ίδιο όσο και στενούς του συνεργάτες για κακοποιητικές συμπεριφορές, μιλούν για έναν άνθρωπο που, στην πορεία, έχασε τον προορισμό του και λειτουργούσε με έπαρση και «παπική αλαζονεία».
Ήθελε τα «παιδιά του» να τον λατρεύουν σαν Θεό και να τον εξυμνούν για τη «σανίδα» σωτηρίας που τους προσέφερε.
Έφτασε, μάλιστα, στο σημείο να ζητήσει μια αγιογραφία με πρωταγωνιστή τον ίδιο και τη σύζυγό του.
Στο εκκλησάκι του έκτου ορόφου, στη δομή του Κολωνού, τον κεντρικό τοίχο κοσμεί μια αγιογραφία, η οποία αναπαριστά τον πατέρα Αντώνιο σε ρόλο Νώε να καθοδηγεί τα «παιδιά» του μαζί με τα ζώα στην Κιβωτό.
Στο πλάι του, με βιβλική μορφή και αυτή, η πρεσβυτέρα η οποία βοηθά τον πατέρα Αντώνιο να οδηγήσουν τα «τέκνα» τους στη «Γη της Επαγγελίας»…
Πρώην τρόφιμοι της Δομής περιγράφουν πως κατά τον καθιερωμένο εκκλησιασμό τους προσκυνούσαν και ασπάζονταν την αγιογραφία του πατρός Αντωνίου μαζί με τις υπόλοιπες εικόνες του Ναού. Ο αγιογράφος έχει αποτυπώσει τη μορφή του ιδρυτή της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης, όπως ακριβώς του Χριστού και των Αγίων της Εκκλησίας.
Δίχως, όμως, φωτοστέφανο. Είναι, ίσως, το μόνο που λείπει από την εικόνα του «Μεσσία» που έπλαθε όλα αυτά τα χρόνια ο πατήρ Αντώνιος.
Μια εικόνα που ήρθε να διαλύσει το «τσουνάμι» των καταγγελιών σε βάρος της Κιβωτού.
Ο πατήρ Αντώνιος ζούσε και συμπεριφερόταν σαν «Μεσσίας», καθώς ζητούσε από τους παιδαγωγούς και τα παιδιά της Κιβωτού να υποτάσσονται στις προσταγές του.
Το τρίτο του παιδί με την Σταματία Γεωργαντή το βάφτισε Νώε, ίσως ως ένα σημάδι του ρόλου που ο ίδιος είχε αναλάβει.
Την ίδια ώρα, ένα άλλο παιδί, οκτώ χρόνια μεγαλύτερο από τον γιο του, τον κατηγορεί πως έπεσε θύμα ασέλγειας και εξευτελιστικής συμπεριφοράς μέσα στην «Κιβωτό» που έφτιαξε για αυτόν ο πατέρας Αντώνιος.