Οικονομία

Αττική Οδός: Γιατί η κυβέρνηση έριξε τα διόδια στα 2,50 ευρώ

Στα χέρια μεγάλων και ισχυρών επενδυτικών οίκων του εξωτερικού οδεύει η Αττική oδός, με τους ελληνικούς ομίλους να περιορίζονται σε ρόλο μειοψηφίας, αφού το μέγεθος του έργου και ο ανταγωνισμός για τη νέα 25ετή σύμβαση παραχώρησης αναμένεται να είναι πολύ μεγάλος.

Οκτώ κοινοπραξίες, μέσα στις οποίες φιγουράρουν διεθνή funds (Macquarie, First Centier, Abertis, Adrian), ευρωπαϊκές εταιρείες διαχείρισης και λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων (Vinci, Βrisa, Egis) αλλά και ελληνικοί όμιλοι (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, Αβαξ, ΜΥΤILINEOS, Κοπελούζος και η Intrakat) καλούνται πλέον να αξιολογήσουν τη σύμβαση παραχώρησης που αναρτήθηκε στο VDR του ΤΑΙΠΕΔ στα τέλη της προηγούμενης εβδομάδας και να συναποφασίσουν για την τελική μορφή της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr

Δημοφιλέστερα

To Top