Από τις σημαντικότερες ειδήσεις των τελευταίων ημερών που αφορά τη ναυτιλία ήταν η ανακοίνωση της Κίνας ότι τόσο οι εισαγωγές όσο και οι εξαγωγές μειώθηκαν τον Νοέμβριο 2022, με τον μεγαλύτερο ρυθμό από τον Φεβρουάριο του 2020.
Πιο συγκεκριμένα, οι εξαγωγές συρρικνώθηκαν κατά 8,7% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της ασθενέστερης εξωτερικής ζήτησης και της επιδεινούμενης επιδημίας Covid που διέκοψε την παραγωγή και εξάλειψε τη ζήτηση στο εσωτερικό.
Σύμφωνα με την ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers: «η αγορά χύδην ξηρού φορτίου παρέμεινε σχεδόν σταθερή, με τον δείκτη BDI να αυξάνεται κατά 5% σε εβδομαδιαία βάση. Η χαλάρωση των μέτρων για την Covid στην Κίνα αύξησε τις ελπίδες για την αγορά Capesize, κλείνοντας την εβδομάδα στις 1.683 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 11% σε εβδομαδιαία βάση. Για τα υπόλοιπα τμήματα, ήταν μια σταθερή εβδομάδα, με το Panamax να κερδίζει μόνο 3% και να κλείνει την εβδομάδα στις 1.659 μονάδες, ενώ το Supramax και το Handyzise έκλεισαν την εβδομάδα ελαφρώς χαμηλότερα (1% κάτω) σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα στις 1.152 και 732 μονάδες αντίστοιχα».
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr