Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και οργή. Αυτή είναι η εικόνα που επικρατεί με πολλούς επιβάτες της British Airways, που λόγω τεχνικής βλάβης βρέθηκαν αποκλεισμένοι σε αεροδρόμια λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα.
Η αεροπορική εταιρεία επικαλείται το τεχνικό πρόβλημα για το χάος που σημειώθηκε σε πολλά αεροδρόμια, συμπεριλαμβανομένου του Ντένβερ, της Νέας Υόρκης και του Μαϊάμι, κι ενώ πολλές πτήσεις μεγάλων αποστάσεων ακυρώθηκαν.
All fun & games at JFK. All @British_Airways flights grounded due to an issue with their flight mapping system & now we have multiple alarms going off in departures 😭 pic.twitter.com/GPiDhHmZh0
— Emily Lewis (@lou_lou_505) December 20, 2022
Έντονη οργή εκφράζουν οι επιβάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την British Airways να μην προλαβαίνει να ζητά «συγγνώμες» σε όσους ανέφεραν ότι βρίσκονταν στο αεροδρόμιο έως και επτά ώρες, χωρίς καμία επικοινωνία με την εταιρεία.
@British_Airways kept us in denver sitting around for over 7 hours, pretending they’d figure the situation out, and ultimately boarded us and deplaned us. Little to no answers about anything or what to do. Worst airline I’ve ever used. Scumbags doing this around Christmas time.
— Greem (@dankular3) December 20, 2022
\r\n”}” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.EmbeddedAsset”>
3 hour delay so far at JFK thanks to @British_Airways. Queued for 30 minutes to get a $9 food/ drink voucher. Almost all food in the airport costs more than that. Disgrace. pic.twitter.com/GjCzTKaaRD
— Joey Tindall (@JoeyTindall4) December 20, 2022
Αργότερα, η British Airways εξέδωσε ανακοίνωση ότι το πρόβλημα ήταν προσωρινό και επιλύθηκε, ενώ διευκρινίστηκε ότι αφορούσε μόνο τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων και δεν είχε καμία σχέση με θέματα ασφαλείας. Πλέον, δρομολογούνται οι νέες ώρες των πτήσεων το συντομότερο δυνατόν.