Η επιχειρηματική διαδρομή του Φίλιππου Βρυώνη θα μπορούσε να αποτελεί ένα καλογραμμένο μυθιστόρημα ή και το σενάριο μιας χολυγουντιανής κινηματογραφικής υπερπαραγωγής.
«Πατριάρχης» της υπαίθριας διαφήμισης, επίδοξος καναλάρχης και «απλωμένος» σε πολλές άλλες δραστηριότητες μέσω ενός δικτύου με διάφορες εταιρείες ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας περιβάλλεται χρόνια τώρα από μια αχλή μυστηρίου.
Ασφαλώς το βασικό «όχημα» ήταν επί δεκαετίες η «Βρυώνης, Ζιάγκας-Παπανικόλας και Σια Ο.Ε.», γνωστότερη ως «ALMA», που ήλεγχε το μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας των υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων, ενώ η επωνυμία της μαρτυρεί την στενή σχέση του με τον Μιχάλη Ζιάγκα, εξ απορρήτων συνεργάτη του Ανδρέα Παπανδρέου στο παρελθόν.
Μια εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο που το 2005 έφτασε να έχει τζίρο 52 εκατ. ευρώ. Η κυριαρχία της σε αυτό το τμήμα της διαφημιστικής αγοράς ήταν που προσέλκυσε την ελβετική Affichage με αποτέλεσμα, στις αρχές του 2007, να κλείσει ένα deal με…πολλούς αστερίσκους και ακόμη περισσότερες, μέχρι και σήμερα, δικαστικές προεκτάσεις.
Και τούτο καθώς οι Ελβετοί έχασαν, όπως υποστηρίζουν, περί τα 150 εκατ. ελβετικά φράγκα για να εισέλθουν μέσω της ALMA στην ελληνική αγορά, ενώ στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι οι περισσότερες από τις 10.000 διαφημιστικές πινακίδες ήταν παράνομες.
Ακολούθησε η απαγόρευση των υπαίθριων διαφημίσεων στους οδικούς άξονες για λόγους ασφαλείας, η απαγόρευση διαφήμισης των καπνικών προϊόντων κ.α.
Έτσι η κραταιά κάποτε ALMA μπήκε σε πορεία παρακμής, ενώ σήμερα εμφανίζεται ως «λυθείσα και τελούσα υπό εκκαθάριση».
Ωστόσο οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του Φ. Βρυώνη συνεχίστηκαν. Το 2013 φέρεται να εξαγόρασε (ο ίδιος το είχε διαψεύσει) από το ΚΚΕ τη συχνότητα του 902, που εξελίχθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι Έψιλον και στη συνέχεια μεταβιβάστηκε στον Ιβάν Σαββίδη που το μετονόμασε σε Open.