Οικονομία

Νίκος Βαρβέρης (Moda Bagno – Interni): Το εντυπωσιακό comeback μετά τη δοκιμασία της πανδημίας

Ανήκει σε εκείνους που «θεμελίωσαν» στην Ελλάδα την καταναλωτική τάση προς τα πολυτελή και ακριβά προϊόντα.

Εκείνα που μπορεί να απευθύνονται σε ένα περιορισμένο target group, το οποίο όμως είναι αρκετό για να τροφοδοτεί κάποιες δεκάδες επιχειρήσεις αφιερωμένες στην αίσθηση ή στην ψευδαίσθηση, για κάποιους, του «μοναδικού»…

Ο λόγος για τον Νίκο Βαρβέρη, ιδρυτή και επικεφαλής της Moda Bagno και του Interni, ονομάτων που έχουν γράψει και συνεχίζουν να γράφουν τη δική τους ιστορία στην ελληνική αγορά ειδών σπιτιού και εστίασης.
Μια ιστορία με αρκετά σκαμπανεβάσματα λόγω των διαδοχικών κρίσεων, αλλά τώρα πλέον με την προοπτική της ανάκαμψης «ορθάνοιχτη», όπως αποτυπώνεται στις οικονομικές επιδόσεις τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr

Δημοφιλέστερα

To Top