Δυναμώνει τη θέση της στην αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η Capital Gas. Πιο συγκεκριμένα, ενεργοποίησε δυο options που είχε στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries για πλοία χωρητικότητας 174.000 κυβικών μέτρων τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2026. Η κίνηση αυτή ανεβάζει σε 16 τον συνολικό αριθμό των LNG που έχει παραγγείλει η Capital από στον νοτιοκορεατικό ναυπηγικό όμιλο.
Τα έξι νεότευκτα πλοία που έχουν ήδη παραδοθεί μέχρι στιγμής έχουν ναυλωθεί μακροπρόθεσμα στις BP, Cheniere Energy και Engie και το επόμενο πλοίο που θα παραδοθεί, το οποίο θα ονομαστεί Asterix I, θα ανήκει επίσης στην Capital Product και έχει έχει ναυλωθεί στην Hartree Partners Power & Gas για έως εννέα έτη.
Από τους τελευταίους μήνες του 2022 η εταιρεία , συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, προχωράει σε χρονοναυλώσεις πλοίων που αναμένεται να παραλάβει η εταιρεία, μέσα σε ένα κλίμα υψηλής ναυλαγοράς για τα LNG Carriers.
Το επόμενο πλοίο που θα παραδοθεί μέσα 2023 έχει ναυλωθεί στην Qatargas, σύμφωνα με πληροφορίες, με ημερήσια τιμή 180.000 δολάρια, ενώ το πρώτο πλοίο που πρόκειται να παραδοθεί το 2024, με την ονομασία Assos, έχει δεσμευτεί για 10 χρόνια στην Tokyo Gas. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Capital φέρεται να έχει εξασφαλίσει μακροχρόνια ναυλοσύμφωνα απασχόληση για άλλες δύο παραδόσεις του 2024. Βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με τη Nigeria LNG για 10ετείς ναυλώσεις 110.000 δολάρια ανά ημέρα.
Η εταιρεία προχωράει όμως και σε κινήσεις στην αγορά second hand. Ειδικότερα προχώρησε στην απόκτηση του LNG Carrier Puteri Intan μεταφορικής ικανότητας 137.500 κυβικών μέτρων ναυπηγημένο στη Mitsubishi από την MISC της Μαλαισίας. Μετονομάστηκε σε Trader II. Το κόστος απόκτησης υπολογίζεται στα 35 εκατ. δολ, Έχει ημερήσιο ναύλο περίπου 165.000 δολάρια και είναι ναυλωμένο σε εταιρεία με έδρα την Κίνα.
Πηγή: newmoney.gr