Τα σχέδια της γερμανικής κυβέρνησης για την απεξάρτησή της από το ρωσικό υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) προχωρούν. Η δημιουργία τερματικών σταθμών συνεχίζεται στην προσπάθεια εξεύρεσης λύσεων του ενεργειακού προβλήματος της χώρας που δημιουργήθηκε μετά την έναρξη της εισβολής των Ρώσων στην Ουκρανία και τα αντίποινα του Κρεμλίνου στις ευρωπαϊκές κυρώσεις.
Ειδικότερα, δύο ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, λίγες μόλις ημέρες μετά τα εγκαίνια, ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου τερματικού σταθμού στη Γερμανία, στο Βιλχελμσχάφεν.
Ακολούθησε ο Lubmin, ο δεύτερος νέος τερματικό σταθμό της Γερμανίας, ενώ μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα θα ακολουθήσει και τρίτος. Πρόκειται για τον τερματικό σταθμό LNG, Elbehafen.
Στον δεύτερο τερματικό σταθμό πλοίο της Thenamaris συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου παρέδωσε το πρώτο φορτίο LNG, το οποίο μάλιστα προερχόταν από τις ΗΠΑ. Πρόκειται για το “Cool Voyager”, μεταφορικής ικανότητας 160.000 κυβικών μέτρων. Είναι το πρώτο φορτίο με εξαίρεση εκείνο που μετέφερε το FSU Seapeak Hispania όταν έφτασε στον τερματικό και έριξε άγκυρα στην εγκατάσταση που βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της Γερμανίας.
Το φορτίο του Cool Voyager μεταφορτώθηκε θα μεταφορτωθεί στο FSU Seapeak Hispania και έχει παραληφθεί από τις αμερικανικές εγκαταστάσεις Calcasieu Pass.
Ο Γιώργος Προκοπίου που έχει ναυλώσει στους Γερμανούς 13 LNG Carriers, 200.000 κυβικών μέτρων το καθένα και δύο πλωτούς τερματικούς σταθμούς επαναεριοποίησης φυσικού αερίου (FSRU).
Ο γερμανικός τύπος εστιάζει στο σημαντικό ρόλο των Ελλήνων εφοπλιστών, εν μέσω αυξημένων αναγκών και ελλείψεων σε φυσικό αέριο στην Ευρώπη.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr