Κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του 2023, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση του αριθμού των πλοίων που πήγαν για διάλυση, με τα περισσότερα από αυτά να είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η μείωση των ναύλων εμπορευματοκιβωτίων (ο FBX έκλεισε στις 2.214 μονάδες μειωμένος κατά 80% από τα υψηλά του Σεπτεμβρίου του 2021) και η μειωμένη ζήτηση ώθησαν όλο και περισσότερους πλοιοκτήτες να διαλύσουν τις παλαιότερες μονάδες τους.
Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers μέχρι σήμερα, 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων για scrap το 2023 στους τομείς ξηρού χύδην φορτίου, δεξαμενόπλοιων, φυσικού αερίου και εμπορευματοκιβωτίων, πωλήθηκαν για διάλυση, και αυτό είναι ήδη κατά 25% αυξημένο σε σύγκριση με όλες τις πωλήσεις για παλιοσίδερα εμπορευματοκιβωτίων του 2022 με μόλις έναν μήνα μέσα στο τρέχον έτος.
Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr