Πριν συμπληρωθούν 24 ώρες από την ανακοίνωση της ενσωμάτωσης ChatGPT της Microsoft στο Bing Search and Teams, η Google ανακοίνωσε μια σειρά από προσθήκες με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη στην Αναζήτηση εικόνων και βίντεο.
Όπως επεσήμαναν τα στελέχη της Google κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, ο αμερικανικός κολοσσός έχει ενισχύσει την επένδυση του στην τεχνητή νοημοσύνη και πλέον μπορούμε να κατανοήσουμε τις πληροφορίες στις πολλές διαφορετικές μορφές της — από την κατανόηση της γλώσσας, μέχρι την κατανόηση της εικόνας, του βίντεο – ακόμη και την κατανόηση του πραγματικού κόσμου.
Η Google χρησιμοποιεί το Lens για να προσφέρει οπτικές αναζητήσεις σε κινητές συσκευές και άλλες πλατφόρμες. Τώρα, η εταιρεία πρόκειται να εφαρμόσει AI για να βελτιώσει την εμπειρία. “Τους επόμενους μήνες, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Lens για να “αναζήτηση στην οθόνη σας” στο Android παγκοσμίως”, ανέφερε η Google σε μια ανάρτηση . Η Google λέει ότι χρησιμοποιώντας αυτήν τη δυνατότητα στο Lens θα μπορείτε να αναζητήσετε περιεχόμενο σε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο από την ίδια την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων ή βίντεο.
Ο στόχος είναι να γίνει η εξερεύνηση της πληροφορίας ακόμα πιο φυσική και απλή και ένα πρώτο δείγμα είναι η βελτίωση στο Google Lens, το οποίο χρησιμοποιείται πλέον περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια φορές το μήνα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν αυτό που βλέπουν, χρησιμοποιώντας την κάμερα ή τις φωτογραφίες τους. Το Lens χρησιμοποιείτε ήδη για αναζήτηση από την κάμερα ή τις φωτογραφίες του χρήστη, απευθείας από την επιλογή αναζήτησης.
Η εταιρεία έδωσε ακόμη και ένα παράδειγμα για να εξηγήσει αυτό το εργαλείο. Ας υποθέσουμε ότι ο φίλος σας μοιράζεται μια φωτογραφία του Ταζ Μαχάλ ή κάποιου άλλου άγνωστου ιστορικού μνημείου, μπορείτε να πατήσετε παρατεταμένα το κουμπί λειτουργίας για να ενεργοποιήσετε το Lens μέσω του Google Assistant και, στη συνέχεια, να πατήσετε στην οθόνη αναζήτησης. Ο φακός θα σας δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο μέρος.
Το άλλο επόμενο χαρακτηριστικό AI για γραφικά στην Αναζήτηση βασίζεται στην αναζήτηση εικόνων για προϊόντα. Ας υποθέσουμε ότι βλέπετε ένα όμορφο τραπέζι ή ντουλάπι που τραβάει το μάτι σας και θέλετε να δείτε εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο μέσω διαφορετικών πωλητών, η Google θα σας επιτρέψει να πλαισιώσετε αυτό το προϊόν για οπτικές αντιστοιχίσεις και θα σας δώσει την ευκαιρία να το βρείτε μέσω ενός πωλητή λιανικής στην περιοχή/πόλη σας.
Η επιλογή πολλαπλής αναζήτησης είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε κινητά και διατίθεται σε όλες τις γλώσσες. Αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία μόνο σε χώρες όπου το Lens είναι διαθέσιμο για κινητές συσκευές.