Ένα από τα πλέον συναρπαστικά «θρίλερ» της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πλειστηριασμών έφτασε στο τέλος του την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου. Αφορούσε το πλοίο Olympus, με την πιο μακρά «καριέρα» στη σχετική λίστα, καθώς συμπλήρωσε 14 μήνες σε αυτήν.
Στις 15 Φεβρουαρίου, λοιπόν, που χτύπησε για μια ακόμη φορά το σφυρί, με επισπεύδουσα την εταιρεία Σεκαβίν Α.Ε, και με την τιμή εκκίνησης να έχει υποχωρήσει στα 1.755.000 δολάρια, βρέθηκε ο «μνηστήρας» που δίνοντας 100 δολάρια παραπάνω, έγινε ο νέος ιδιοκτήτης του.
Το «δρομολόγιο» του Olympus
Το συγκεκριμένο πλοίο μετράει κοντά μισό αιώνα στις θάλασσες καθώς ναυπηγήθηκε το 1976 από την «Kawasaki Shipbuilding Corporation KOBE» στην Ιαπωνία. Έχει μήκος 133,34 μέτρα, πλάτος 23,50 μέτρα και ύψος 13 μέτρα, ενώ είναι εφοδιασμένο με δύο μηχανές Internal Combustion Engines ισχύος 12531 KW.
Όπως αναφέρεται στις σχετικές εκθέσεις, διαθέτει 80 καμπίνες επιβατών και 30 καμπίνες πληρώματος καθώς και δύο γκαράζ αυτοκινήτων χωρητικότητας 140 ΙΧ αυτοκινήτων και 50 φορτηγών.
Ακόμη, είναι εξοπλισμένο με τα απαραίτητα για τον πλου όργανα καθώς και τσιμινιέρα, μάνικες πυρόσβεσης, σχοινιά πρόσδεσης και έλξης, ένα βαρούλκο καταπέλτη ηλεκτρικό, 25 σωστικά βαρελάκια, 4 λέμβους διάσωσης χωρητικότητας 200 ατόμων περίπου εκάστη, 8 σωσίβιες κουλούρες, βαρούλκο άγκυρας και δύο άγκυρες, 3 ηλεκτρογεννήτριες και μία ηλεκτρογεννήτρια έκτακτης ανάγκης.
Το αρχικό του όνομα ήταν «Okudogo 3» και μέχρι τον Ιούνιο του 1998 ταξίδευε σε διάφορες γραμμές της Ιαπωνίας.
Στα ελληνικά νερά