Πολιτική

Σκέρτσος: Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια

Τη διαβεβαίωση ότι η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια επανέλαβε ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.

«Η δέσμευση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού του κ. Γεραπετρίτη είναι ότι η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου θα γίνει με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και σε συνεργασία με το προσωπικό με το έμψυχο δυναμικό των ελληνικών σιδηροδρόμων. Συνεπώς δεν πρόκειται να γίνει τίποτα αν δεν αισθανθούν ασφαλείς οι άνθρωποι. Θα συζητήσουμε όλα τα θέματα, δεν υπάρχει περίπτωση να έχουμε επανεκκίνηση με τυφλά σημεία στην ασφάλεια των σιδηροδρόμων» είπε ο υπουργός Επικρατείας στον Real fm, προσθέτοντας ότι ο Γιώργος Γεραπετρίτης βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους εργαζόμενους, τους συνδικαλιστικούς φορείς και τους εκπροσώπους για να λυθούν όλα τα θέματα.

Ο κ. Σκέρτσος επανέλαβε ότι είναι πολύ άχαρη η συζήτηση και αυτό το μπαλάκι ευθυνών για το ποιες είναι οι ευθύνες της προηγούμενης κυβέρνησης και ποιες είναι της κυβέρνησης. «Εμείς αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη που μας αναλογεί αλλά και την ευθύνη της λύσης για να μην ξαναζήσουμε αυτό το τραγικό δυστύχημα. Αυτό είναι το ελάχιστο που έχουμε να πράξουμε ως ένδειξη σεβασμού προς τις ζωές που χάθηκαν και προς όλους τους πολίτες που ζητούν το αυτονόητο, να λειτουργούν με ασφάλεια κρίσιμες υποδομές, κρίσιμες δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι οι δημόσιες μεταφορές» τόνισε.

Για το σύστημα τηλεδιοίκησης

Παράλληλα, ο υπουργός Επικρατείας σημείωσε ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης υπήρχε και λειτουργούσε από το 2007 έως το 2011, οπότε και έπεσε σε αδράνεια. «Όποιος λέει ότι λειτουργούσε πλήρως το κεντρικό σύστημα τηλεδιοίκησης από το 2011 και μετά λέει ψέματα. Λειτουργούσαν επιμέρους τμήματά του», ανέφερε.

Παράλληλα, αναφέρθηκε και στη λειτουργία συστήματος τηλεδιοίκησης στη Λάρισα. «Χθες καταδείχθηκε και στη συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής θεσμών και διαφάνειας αλλά και με τα ρεπορτάζ που έγιναν ότι υπήρχε τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο δεν χρησιμοποιήθηκε από τον σταθμάρχη της επίμαχη ώρα δυστυχώς. Είχε χρησιμοποιηθεί την ίδια μέρα από τις προηγούμενες βάρδιες, από τους συναδέλφους του και εκεί εντοπίζεται η τραγική μεγάλη ευθύνη του σταθμάρχη, διότι παρέκαμψε το σύστημα ενώ θα μπορούσε με τη χρήση του να έχει τροχοδρομήσει στην άνοδο το τραίνο» επισήμανε. Όπως ανέφερε, το δυστύχημα θα μπορούσε να είχε αποτραπεί αν ο σταθμάρχης είχε κάνει χρήση του συστήματος.

«Ποιος είναι με την πρόοδο και ποιος είναι με τον σταθμάρχη»

Αναφερόμενος στο δίλημμα των εκλογών είπε «το ερώτημα που θα κληθούμε να απαντήσουμε στις κάλπες είναι ποιος είναι με την πρόοδο και ποιος είναι με τον σταθμάρχη της Λάρισας και με όλο το σύστημα αυτό που εμάς μας βρίσκει απέναντι, της υστέρησης, της ανευθυνότητας και της ήσσονος προσπάθειας».

Τέλος, για το ζήτημα της αυτοδυναμίας και τις συνεργασίες, ο κ. Σκέρτσος σημείωσε ότι η αυτοδύναμη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη σε όλες τις κρίσεις έδειξε ότι μπορεί να οδηγήσει τη χώρα με ασφάλεια έξω από αυτές και να κρατήσει προστατευμένη την οικονομία και την κοινωνία. Στο ίδιο πλαίσιο πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση κρίνεται και πρέπει και να συγκρίνεται με την προηγούμενη κυβέρνηση και με τις υπόλοιπες προτάσεις που υπάρχουν ως προς τη διακυβέρνηση της χώρας. Εμείς λέμε ναι πιστεύουμε στις συνεργασίες αλλά ταυτόχρονα πιστεύουμε ότι τη λύση τη δίνει μια αυτοδύναμη μονοκομματική κυβέρνηση διότι επιτρέπει πολύ καλύτερη αποτελεσματικότητα διαχείριση των πολύ δύσκολων θεμάτων».

Επισήμανε δε ότι ψηφίστηκαν 12 νόμοι που πιστεύουν και στηρίζουν την αξιολόγηση στο δημόσιο, «αυτονόητα πράγματα που θα έπρεπε να υποστηρίζουν όλες οι πολιτικές δυνάμεις για να αλλάξει το κράτος» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, τους οποίους νόμους καταψήφισε και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και έθεσε το ερώτημα «τι είδους συνεργασία θα είναι αυτή;».

Δημοφιλέστερα

To Top