Οικονομία

12Gods: Η ελληνική εταιρεία που σερβίρει τον «θησαυρό» των ελληνικών βοτάνων σε κάψουλες (pics)

Οι καλές ιδέες κάθε άλλο παρά λείπουν για τους Έλληνες startuppers. Αντιθέτως, συνεχώς προκύπτουν νέες προτάσεις, ενώ και όσες νεοφυείς εταιρείες μετρούν ήδη μια πορεία κάποιων ετών στα «κοντέρ» τους εξελίσσουν διαρκώς το αντικείμενό τους.

Μια εικόνα που εξακολουθεί να αποτυπώνεται τόσο σε επίπεδο άντλησης χρηματοδοτήσεων από σημαντικούς επενδυτές του χώρου, όσο και σε αυτό των εξαγορών, παρότι η αγορά διανύει μια εποχή γεμάτη προκλήσεις.

Η 12Gods ανήκει στις ελληνικές startups οι οποίες κατάφεραν να ξεχωρίσουν αμέσως για την τεχνογνωσία τους και όχι μόνο: πέρα από τις εγχώριες και διεθνείς βραβεύσεις της, τα προϊόντα που παράγει βρέθηκαν σε σύντομο διάστημα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και για το εμπόριο.

Η Ελλάδα αποτέλεσε μια διπλή πηγή έμπνευσης για τον ιδρυτή και Γενικό Διευθυντή της, γεωπόνο Φίλιππο Ζεμπίλα:

Η φύση πρόσφερε μια ανεξάντλητη «δεξαμενή» πρώτης ύλης για τα βότανα που συλλέγονται και συσκευάζονται με μια πρωτοποριακή μέθοδο, μέσα σε κάψουλες του εσπρέσο οι οποίες γίνονται ανάρπαστές από τους καταναλωτές, με την μυθολογία να… εισφέρει μια ονομασία-σήμα κατατεθέν από το δωδεκάθεο.

Πώς θα μπορούσε να συμβεί αλλιώς, όταν στην ελληνική γη φύεται ένας διατροφικός «θησαυρός» από 6.000 περίπου είδη βοτάνων;
Ο συνδυασμός ήταν μάλλον αυτονόητος. Οι επιστήμονες της αρχαιότητας, ο Ιπποκράτης, ο Διοσκουρίδης και ο Γαληνός, ανακαλύπτοντας τις ευεργετικές ιδιότητες των ελληνικών βοτάνων συνήθιζαν να τους δίνουν ονόματα των δώδεκα θεών του Ολύμπου ή και ημίθεων, μύθοι που εσωκλείονται στις συσκευασίες της 12gods.eu, ενός 100% ελληνικού brand.

«Η υψηλή ποιότητά τους οφείλεται στο μεσογειακό κλίμα και στη γεωλογική μορφολογία της χώρας μας. Η θεραπευτική δύναμη τους είναι ανεκτίμητη κληρονομιά μας. Τα ελληνικά βότανα θεωρούνται από τα πιο πλούσια σε θεραπευτικές ιδιότητες παγκοσμίως», αναφέρει η νεοφυής εταιρία.

Μια ομάδα αποτελούμενη κυρίως από επιστήμονες, γεωπόνους, χημικούς και νομικούς, άλλαξε ριζικά τον τρόπο και τον χρόνο παραγωγής των αφεψημάτων, δημιουργώντας μοναδικά χαρμάνια βοτάνων σε συνεργασία με καλλιεργητές σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας, από τον Έβρο ως την Κρήτη και από τη Σάμο μέχρι την Ήπειρο!

Η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις, όπως η Freskon, διεύρυναν τους ορίζοντες της καθώς στο πλαίσιο της συγκεκριμένης η 12GODS ήρθε σε επαφή με εκπροσώπους μεγάλων ξένων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, εμπορικών επιχειρήσεων και δικτύων διανομής, οι οποίοι αγκάλιασαν το project της και πριν είχε παρουσιάσει την ιδέα της σε events σχετικά με την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα.

Οι ξένες αγορές και οι βραβεύσεις

Η φήμη των ελληνικών βοτάνων σε συσκευασία εσπρέσο δεν άργησε να «ταξιδέψει» σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού, σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Ασία και να ανοίξει πόρτες για συνομιλίες με ισχυρούς «παίκτες» του λιανεμπορίου σε άλλες ηπείρους.

Σε διεθνές επίπεδο διαμορφώνεται μία συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά για προϊόντα προερχόμενα από αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά στις οικονομικά ανεπτυγμένες χώρες, όπως οι χώρες της Ε.Έ. και της Βόρειας Αμερικής.

Δημοφιλέστερα

To Top