Οικονομία

Η Patek Philippe βγάζει νέα σειρά luxury ρολογιών για πρώτη φορά έπειτα από 25 χρόνια

Μια νέα σειρά luxury ρολογιών φιλοδοξεί να «λανσάρει» μέχρι το τέλος του έτους -το αργότερο έως το 2024- η Patek Philippe SA, η οποία επιθυμεί να κάνει ένα γερό «μπάσιμο» στην χρυσοφόρα αγορά της ωρολογοποιίας.

Ο πρόεδρος της ελβετικής εταιρείας, Τιερί Στερν, γνωστοποίησε ότι η νέα σειρά, η πρώτη έπειτα από σχεδόν 25 χρόνια, θα παρουσιαστεί και επισήμως μόλις ετοιμαστούν όλα τα επιμέρους στοιχεία.

«Ο σχεδιασμός έχει γίνει, τα πρωτότυπα είναι έτοιμα» δήλωσε, χαρακτηριστικά, κατά τη διάρκεια συνέντευξης, στο πλαίσιο της έκθεσης Watches and Wonders, η οποία διεξάγεται αυτές τις ημέρες στη Γενεύη.

Η νέα σειρά της Patek θα συνιστά ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός για τον κόσμο της ωρολογοποιίας, αλλά και για το ίδιο το brand, το οποίο ιδρύθηκε το 1839 και ελέγχεται από την οικογένεια Στερν.

Τα τελευταία μοντέλα ρολογιών χρονολογούνται από το 1999 και αφορούν τη γυναικαία συλλογή των «Twenty~4».

«Το να δημιουργήσουμε μια νέα γραμμή προϊόντων. Αυτή ήταν η πραγματική πρόκληση» σχολίασε ο 52χρονος Τιερί, ο οποίος έχει κληρονομήσει την αυτοκρατορία της οικογένειάς του.

Ο ίδιος απέφυγε να διευκρινίσει αν τα νέα μοντέλα θα περιλαμβάνουν αθλητικά ρολόγια, όπως τα δημοφιλή Nautilus, ή ρολόγια ενδυμασίας, όπως το Ellipse.

Εκτίναξη της ζήτησης

Η νέα σειρά, η οποία -όπως είπαμε- θα είναι η πρώτη από το 1999, έρχεται σε μια χρονική περίοδο, η οποία χαρακτηρίζεται ως χρυσή για τα premium ρολόγια. Oι τιμές στη δευτερογενή αγορά, δηλαδή στις πλατφόρμες μεταπώλησης, έχουν εκτοξευθεί σε άνευ προηγουμένου επίπεδα.

Και παρότι τους τελευταίους μήνες παρατηρείται μια ελαφρά αποκλιμάκωση, τα μεταχειρισμένα ρολόγια εξακολουθούν να αξίζουν περισσότερο σε σχέση με τα καινούρια, τα οποία διατίθενται στις βιτρίνες των καταστημάτων.

Η Patek, ανταποκρινόμενη σ’ αυτήν την αγοραστική ζήτηση, αποφάσισε να τερματίσει την παραγωγή του ατσάλινου Nautilus 5711 με μπλε καντράν και να λανσάρει το λευκόχρυσο Nautilus 5811. Το πρώτο κόστιζε 35.000 δολάρια, ενώ το δεύτερο ανέρχεται σε 70.000 δολάρια.

Πάντως, ο Στερν διευκρίνισε ότι τα ρολόγια με πιο μέτριες τιμές, εξακολουθούν να αποτελούν το βασικό στοιχείο του χαρτοφυλακίου του brand. «Δεν πρέπει να κάνουμε μόνο ρολόγια του εκατομμυρίου. Δεν έχουμε μόνο πολύ, πολύ πλούσιους πελάτες. Έχουμε ανθρώπους που διαθέτουν πάθος με τα ρολόγια και μπορούν να δαπανήσουν έως 30.000 ή 40.000 δολάρια, τα οποία είναι ούτως ή άλλως πολλά χρήματα».

Γιατί δεν αυξάνει την παραγωγή

Δημοφιλέστερα

To Top