Οικονομία

Το νέο ψηφιακό πρόσωπο της ΔΕΗ είναι εδώ!

Sponsored Content

Η ΔΕΗ προχώρησε τα τελευταία δύο χρόνια σε μία μεγάλη κλίμακας ψηφιοποίηση, με επίκεντρο τις on line διασυνδέσεις και με πρωταρχικό στόχο τη διευκόλυνση και ικανοποίηση των πελατών της. Επίσης, ενίσχυσε θεαματικά και εκσυγχρόνισε τις υποδομές Ι.Τ., την ενδοεταιρική επικοινωνία και τη στρατηγική πολλαπλών φορτίων δεδομένων. Η ΔΕΗ παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην υλοποίηση της δέσμευσης της για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό των ψηφιακών υποδομών της, τη βελτιστοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών και την ψηφιοποίηση του εργασιακού της περιβάλλοντος. Σε μια κρίσιμη στιγμή, την περίοδο της πανδημίας κατάφερε να ανταποκριθεί στην αύξηση του όγκου των αιτημάτων, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν ως κύριο σημείο αναφοράς τα καταστήματα της ΔΕΗ, υλοποιώντας λύσεις ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και ενισχύοντας τα κανάλια εξυπηρέτησης σε σημαντικό βαθμό. Παράλληλα, συνεχίζει να εμπλουτίζει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της με στόχο την απλοποίηση και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της. Σε αυτήν τη μεταβατική και μεταμορφωτική πορεία:

– δημιούργησε το πρώτο ψηφιακό προϊόν «ΔΕΗ – My Home Online»,

– πρόσφερε τη δυνατότητα προγραμματισμού ηλεκτρονικών ραντεβού σε προκαθορισμένη ώρα για οποιαδήποτε συναλλαγή σε 75 καταστήματα,

– δημιούργησε την εφαρμογή e-contract στην ιστοσελίδα της, για να μπορεί ο πελάτης να καταθέσει οποιοδήποτε αίτημα χωρίς να μεταβεί στο κατάστημα,

– εισήγαγε την «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθό» η οποία επιτρέπει συνεχή αμφίδρομη διάδραση κάθε μέρα και για όλο το 24ωρο, προσφέροντας ενημέρωση για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, μέσω της σελίδας της ΔΕΗ στο facebook, αλλά και μέσω της εφαρμογής messenger,

– λειτούργησε τα 2 πρώτα Pop-up stores σε μεγάλα εμπορικά κέντρα της Αθήνας (Golden Hall) και της Θεσσαλονίκης (Mediterranean Cosmos), σχεδιασμένα με έμφαση στη διαδραστικότητα και το νέο ψηφιακό περιβάλλον,

– προχώρησε στον επανασχεδιασμό των καταστημάτων με έμφαση στη γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των πελατών. Τα νέα καταστήματα της ΔΕΗ διαθέτουν μεταξύ άλλων ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ Service Point, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν και να διαχειριστούν τους λογαριασμούς τους e-bill, να υποβάλλουν αίτημα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Επίσης, στα νέα καταστήματα μέσω του myΔΕΗ24 οι πληρωμές λογαριασμών είναι δυνατές όλο το 24ωρο οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας.

– ολοκλήρωσε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας dei.gr ώστε το νέο website να απαντά άμεσα και απλά στα αιτήματα του κοινού και φυσικά στις ανάγκες των πελατών.

Αντίστοιχα, σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον εργασίας για τους χιλιάδες εργαζόμενούς της σε όλη την Ελλάδα με:

– την αντικατάσταση 2.000 desktops με laptops,

– τη μεταφορά 6.000 mailboxes στο Cloud με αποθηκευτικό χώρο 10 TB,

– τη δημιουργία πάνω από 2.300 χρηστών VPN για απομακρυσμένη πρόσβαση στις εφαρμογές της εταιρείας,

Δημοφιλέστερα

To Top