Η φήμη του ενδυναμώθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας. Tην περίοδο όπου τα κλαμπ και τα μπαρ ήταν κλειστά, οι όμορφοι hip νέοι της πόλης άρχισαν να συχνάζουν στα café και τα εστιατόρια του Erewhon. Και μια στρατιά από flaneurs του Ιnstagram και του TikTok, το απογείωσαν με post και βίντεο που αποτέλεσαν την πιο ισχυρή διαφήμιση.
«Το μέρος που ψωνίζεις τα απαραίτητα τσιπς από kale λέει πολλά για σένα», έλεγε ένα βίντεο που σατίριζε τις συνήθειες της ελίτ. Το Εrewhon, γι’ αυτούς, ήταν το μέρος όπου μπορούσες «να ψωνίσεις κουνουπίδι πιο φωτογενές από εσένα» και «χυμό που κοστίζει όσο ένα Tesla».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr