Για τον άγριο ξυλοδαρμό του 11χρονου μαθητή στην αυλή σχολείου στα Πατήσια μίλησε ο γ.γ του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.
«Από τη στιγμή που πληροφορηθήκαμε το περιστατικό εμείς επικοινωνήσαμε με όλους τους αρμόδιους, τη διευθύντρια του σχολείου, τη διευθύντρια εκπαίδευσης και εκτός από την πληροφόρηση που ζητήσαμε και την οποία λάβαμε, ζητήσαμε και μία ενδελεχή έρευνα και εξέταση κάθε πτυχής του θέματος για να διαπιστωθεί αν και ποιοι έχουν ευθύνες» τόνισε στην ΕΡΤ ο κ. Κόπτσης.
«Να είστε σίγουροι ότι όπως πάντα θα αποδοθούν οι ευθύνες» διαβεβαίωσε και συμπλήρωσε πως «εμείς αντιδρούμε αστραπιαία και μάλιστα σε κεντρικό επίπεδο και όχι μόνο με τα στελέχη μας».
Ωστόσο επισήμανε πως «όταν μιλάμε για παιδιά, πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί και δεν θέλω να πω τίποτε περισσότερο μέχρι τη διερεύνηση όλων των φαινομένων γιατί μιλάμε για ψυχές παιδιών και εμείς ισορροπούμε από τη μια πλευρά στην επιβολή συνεπειών, όπου υπάρχουν και επιδίδονται φυσικά και κυρίως στην κοινωνική ένταξη όλων των παιδιών, είτε είναι θύτες ήταν είτε θύματα και η αιτιολογία προέρχεται από πολλά πολλά περιβάλλοντα».
Για το κατά πόσο έγινε αντιληπτό το περιστατικό του ξυλοδαρμού του 11χρονου από τους εκπαιδευτικούς, καθώς έλαβε χώρα μέσα στην αυλή του σχολείου ο κ. Κόπτσης είπε ότι «Έχει συμβεί. Μιλούμε διαρκώς και έχουμε ήδη μια πλήρη ενημέρωση» αλλά δεν επεκτάθηκε περαιτέρω καθώς όπως είπε «θέλουμε να διερευνήσουμε σε όλη την έκταση και από κάθε πλευρά το συγκεκριμένο θέμα».
Όπως επισήμανε «η αντιμετώπιση της βίας απαιτεί εκ βάθρων παρεμβάσεις γιατί είναι πολυπαραγοντικό το θέμα και αυτό κάνουμε εμείς. Εκτός από τις πλούσιες και στοχευμένες δράσεις που έχουμε αναπτύξει με το νέο νόμο αυτό έχουμε ως στόχο. Να αλλάξουμε την κουλτούρα που αφορά την πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας. και αυτό θέλει καιρό».
Εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «αυτή η κουλτούρα θα αλλάξει. Δεν αλλάζει εύκολα. Θέλει συστράτευση δυνάμεων, όχι μόνο από το σχολείο που δεν είναι κυρίως η αιτιολογία ύπαρξης και εμφάνισης των φαινομένων αυτών, αλλά από την οικογένεια και το γενικότερο περιβάλλον».