Αθλητισμός

F1 GP Μαϊάμι: Πλήρης κυριαρχία Φερστάπεν!

Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε πλήρως στο Μαϊάμι κατακτώντας την τρίτη φετινή του νίκη. Δεύτερος ο Πέρεζ με τον Αλόνσο να συμπληρώνει το podium της F1.

Ήταν μία μεγάλη εμφάνιση για τον Ολλανδό ο οποίος διόρθωσε το χθεσινό του λάθος στο Q3 με μία άψογη εμφάνιση.

Ο Φερστάπεν ήταν ταχύτερος όλων σε κάθε σημείο του αγώνα ασχέτως γόμας και φορτίου καυσίμου. Έτσι, μπόρεσε να περάσει τον Πέρεζ στην πίστα μετά το αρκετά αργοπορημένο του pit-stop. Από την άλλη ο Τσέκο προσπάθησε αλλά δεν είχε τελικά τον απαιτούμενο ρυθμό. Εξαιρετικός ο Αλόνσο ενώ καλό ρυθμό αγώνα είχαν οι Mercedes. Απογοήτευσε η Ferrari.

Μετά το τέλος των κατατακτήριων αλλά και το πρωί της Κυριακής η βροχή επισκέφτηκε τελικά την πίστα του Μαϊάμι. Το αποτέλεσμα ήταν να «ξεπλυθεί» το στρωμένο στην άσφαλτο ελαστικό από τις δύο προηγούμενες ημέρες αγωνιστικής δράσης. Πριν την εκκίνηση προηγήθηκε μία ιδιαίτερη παρουσίαση των 20 οδηγών.

Τα δεδομένα για τον αγώνα είχαν αλλάξει. Οι Φερστάπεν και Οκόν ήταν οι μόνοι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα που επέλεξαν να ξεκινήσουν με την σκληρή γόμα. Η μέση γόμα ήταν η επιλογή για τους υπόλοιπους πιλότους.

Εκκίνηση
Ο Πέρεζ ξεκίνησε πολύ καλά κρατώντας την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή. Οι Αλόνσο και Σάινθ κράτησαν επίσης τις θέσεις τους. Ωστόσο άσχημη εκκίνηση έκανε ο Μάγκνουσεν από την τέταρτη θέση. Ο Δανός έχασε τρεις θέσεις μέχρι το τέλος του πρώτου γύρου. Οι Ράσελ και Λεκλέρ εκμεταλλεύτηκαν το κακό ξεκίνημα της Haas.

Ο Μάγκνουσεν, όμως, κατάφερε να περάσει και πάλι τον Λεκλέρ στον τρίτο γύρο. Το γεγονός εκμεταλλεύτηκε ο Φερστάπεν για να προσπεράσει και τα δύο μονοθέσια στην αρχή του 4ου γύρου με μία εντυπωσιακή κίνηση.

Ο Ολλανδός παρά το ότι έφερε την πιο σκληρή γόμα έκλεισε σχετικά γρήγορα την διαφορά του και από τον 5ο Ράσελ. Το προσπέρασμα έγινε στο τέλος της πίσω ευθείας κατά τον 8ο γύρο. Έναν γύρο μετά θα έπραττε το ίδιο και με τον Γκασλί ο οποίος θα έχανε ακόμη μία θέση και από τον Ράσελ στην ευθεία των pits.

Ο Φερστάπεν προελαύνει

Μετά από δέκα γύρους η σειρά ήταν Πέρεζ, Αλόνσο, Σάινθ, Φερστάπεν και Ράσελ. Ο Φερστάπεν είχε καταφέρει να φτάσει στο τρενάκι των πρωτοπόρων έχοντας διαφορά μικρότερη των 5 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλό του. Επιπλέον μπορούσε με την σκληρή γόμα να κατεβάζει συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου.

Η προέλαση του Μαξ συνεχίστηκε αδιάκοπα με τον οδηγό της Red Bull να προσπερνάει εύκολα τους Σάινθ και Αλόνσο μέχρι τον 15ο γύρο. Στον ίσιο γύρο θα έμπαινε και ο Μάγκνουσεν για αλλαγή ελαστικών ανοίγοντας τον δρόμο στον Λεκλέρ ο οποίος δεν μπορούσε να προσπεράσει την Haas στην πίστα!

Ο Φερστάπεν βρισκόταν, πλέον, στα τρία δευτερόλεπτα από τον Πέρεζ ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα με την φθορά των εμπρός ελαστικών του. Το παράθυρο για το πέρασμα από την μέση στην σκληρή γόμα είχε ανοίξει. Μέχρι τον 20ο γύρο οι Ράσελ, Λεκλέρ και Σάινθ είχαν όλοι περάσει στα σκληρά Pirelli. Μόνο οι Πέρεζ και Αλόνσο παρέμεναν στη μέση γόμα προσπαθώντας να παρατείνουν τα πρώτα τους stints.

Αλλαγή πρωτοπορίας και ποινή στον Σάινθ
Ο Μεξικανός θα σταματούσε για αλλαγή έναν γύρο αργότερα με αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να πάρει την πρωτοπορία. Ο Πέρεζ βγήκε στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Οκόν. Εν τω μεταξύ η διεύθυνση αγώνα έθεσε υπό διερεύνηση την είσοδο του Σάινθ στο pitlane και τελικά του επέβαλλε ποινή 5 δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα!

Δημοφιλέστερα

To Top