Η Telly, μια εταιρεία που δημιουργήθηκε από τον συνιδρυτή του Pluto TV, Ilya Pozin, προσφέρει μια τηλεόραση που αντισταθμίζει την ανύπαρκτη τιμή της προβάλλοντας συνεχώς διαφημίσεις σε μια δεύτερη, μικρότερη οθόνη. Η εταιρεία αποκαλεί αυτή τη λεπτή λωρίδα οθόνης «έξυπνη οθόνη», η οποία διαχωρίζεται από την κύρια τηλεόραση με μια μπάρα ήχου.
Εκτός από την εμφάνιση διαφημίσεων, όπως αναφέρει το TheVerge μπορεί επίσης να εμφανίζει μια ποικιλία γραφικών στοιχείων, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων αθλητικών αγώνων, ενός δείκτη ειδήσεων, του καιρού και των τιμών των μετοχών. Οι διαφημίσεις θα μπορούσαν να εμφανιστούν στη δεξιά πλευρά της «έξυπνης οθόνης», αλλά μπορούν επίσης να εμφανίζονται με τη μορφή μιας χορηγούμενης ροής ειδήσεων στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
Δείτε βίντεο:
Ωστόσο, η τηλεόραση δεν διαθέτει μόνο τις δύο οθόνες. Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορεί να παρατηρήσετε μια κάμερα που είναι τοποθετημένη ακριβώς στη μέση της μπάρας ήχου. Αυτή επιτρέπει «δωρεάν προηγμένα προγράμματα γυμναστικής παρακολούθησης κίνησης» που συνοδεύουν την τηλεόραση, μαζί με την ενσωμάτωση του Zoom με την οποία ξεκινά και η Telly. Ο Lawrence ανέφερε στο The Verge ότι η τηλεόραση συνοδεύεται από κλείστρο απορρήτου, ώστε να μπορείτε να το ανοίγετε και να το κλείνετε όποτε θέλετε.
Στην πολιτική δεδομένων προβολής και δραστηριότητας, η Telly αναφέρει ότι «μπορεί να συλλέγει πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο ήχου και βίντεο που παρακολουθείτε, τα κανάλια που βλέπετε και τη διάρκεια των περιόδων προβολής σας», καθώς και πληροφορίες σχετικά με τον «τρόπο αλληλεπίδρασης» με την τηλεόραση. Αυτό περιλαμβάνει την αναζήτηση, τα κουμπιά που επιλέγετε, καθώς και τη «φυσική παρουσία σας και οποιουδήποτε άλλου ατόμου που χρησιμοποιεί την τηλεόραση ανά πάσα στιγμή».
Αν επιλέξετε να εξαιρεθείτε από τη συλλογή δεδομένων, θα πρέπει είτε να επιστρέψετε την τηλεόραση είτε να πληρώσετε μόνοι σας το υποτιθέμενο κόστος της εγκατάστασης της τηλεόρασης διπλής οθόνης και της μπάρας ήχου, κόστους 500 δολαρίων.
«Όταν συνίδρυσα το Pluto TV, δημιουργήσαμε ένα εντελώς νέο μοντέλο που προσέφερε εκπληκτικό τηλεοπτικό περιεχόμενο στους θεατές δωρεάν» αναφέρει ο Pozin σε δήλωσή του. «Τώρα, με την Telly, παρέχουμε δωρεάν και την πραγματική τηλεόραση».
Ενώ οι διαφημίσεις δεν θα πρέπει να διακόπτουν ό,τι παρακολουθείτε στην κύρια οθόνη, ο επικεφαλής στρατηγικής της Telly, Dallas Lawrence, σε δηλώσεις του στο The Verge είπε ότι οι διαφημίσεις μπορεί να χρησιμοποιούν και τις δύο οθόνες όταν δεν χρησιμοποιείτε την τηλεόραση. «Όταν η οθόνη Theatre (η επάνω οθόνη) δεν χρησιμοποιείται, η μονάδα διαφήμισης θα μπορούσε να ζωντανέψει με έναν διασκεδαστικό τρόπο συνδέοντας και τις δύο» τόνισε ο Lawrence.
«Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες πράγματα που σκεφτόμαστε για να δημιουργήσουμε την πιο ελκυστική εμπειρία διαφήμισης που υπήρξε ποτέ». Ο Lawrence υπογράμμισε επίσης ότι η Telly εργάζεται επίσης πάνω στο “Telly Rewards” που θα ανταμείβει τους χρήστες με μια δωροκάρτα για υπηρεσίες όπως το Netflix ή τα Starbucks για τη συμμετοχή τους σε πράγματα όπως οι δημοσκοπήσεις στην οθόνη.