Οικονομία

Puro Management: Ο Ισπανός πίσω από την εταιρεία που διαχειρίζεται 48 ξενοδοχεία στην Ελλάδα (pic)

Ξεκίνησε το εγχείρημα της Puro Management, μιας νέας εταιρείας στον τομέα της παροχής υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο, στις αρχές του 2020, μόλις δύο εβδομάδες πριν το μεγάλο ξέσπασμα της πανδημίας στη χώρα μας που έφερε την κατακόρυφη πτώση του τουρισμού κι έχει φτάσει σήμερα να έχει στο χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών του 48 ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα.

Ο λόγος για τον Φεντερίκο Σάντος με καταγωγή από τη Μαδρίτη, ο οποίος , όπως δηλώνει ο ίδιος θέλει να χτίζει «εμβληματικά ξενοδοχεία που μπορούν να δημιουργήσουν ιστορίες». Ο ίδιος μιλά πολύ καλά ελληνικά και βρέθηκε το 2005 στην Ελλάδα- έχοντας ήδη εμπειρία από την Ισπανία στον τουρισμό- προκειμένου να αναζητήσει ακίνητα– ξενοδοχεία προς αγορά για λογαριασμό ξένης αλυσίδας. Ξεκινώντας από την Κρήτη κι έχοντας περάσει από διάφορα πόστα στον τουριστικό κλάδο ίδρυσε το 2020 την Puro Management, η οποία παρέχει μια ευρεία γκάμα εξατομικευμένων υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο, από την επιχειρησιακή τεχνογνωσία και τη στρατηγική έως τη διαχείριση εσόδων, τον οικονομικό προγραμματισμό, τις πωλήσεις και το marketing. Όλα τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή η εταιρεία είναι ιδιοκτητών που κατά κύριο λόγο μπορεί να ασχολούνται σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους, από αρχιτέκτονες, μέχρι γιατρούς ή σχεδιαστές μόδας, με ενδεικτική τη συνεργασία με την οικογένεια Βαρβέρη (Moda Bagno, Interni) των οποίων τα ξενοδοχεία διαχειρίζεται η Puro σε Μύκονο και Αθήνα.

«Προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας για να υποστηρίξουμε τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα – σκεπτόμενοι ως ένα, ενεργώντας ως ένα. Διατηρούμε συνεργασίες με 5άστερα καταλύματα ή ξενοδοχεία πολυτελείας, κυρίως πιο μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις που μπορεί να έχουν ήδη μία ιστορία ή να θέλουν να «χτίσουν» μία ιστορία.

Πιστεύουμε ότι ένα ξενοδοχείο με κύρος πρέπει να συνοδεύεται από μια συναρπαστική ιστορία, η οποία να μπορεί να τραβήξει την προσοχή και να δημιουργήσει αξέχαστες αναμνήσεις. Θέλουμε να έχουμε στο χαρτοφυλάκιό μας εμβληματικά ξενοδοχεία και αυτό είναι η «καρδιά» της εταιρείας μας», ανέφερε χαρακτηριστικά χθές στο πλαίσιο της παρουσίασης της εταιρείας ο κ. Σάντος, προσθέτοντας ότι το μέσο μέγεθος του ξενοδοχείου στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αυτή τη στιγμή διαθέτει 16 δωμάτια -το μεγαλύτερο φτάνει τα 48-, ενώ ο συνολικός τζίρος των καταλυμάτων υπό διαχείριση ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ μόνο από το κομμάτι της διαμονής χωρίς να περιλαμβάνονται άλλες υπηρεσίες π.χ. εστίασης.

Η εταιρεία έχει παρουσία με συνεργαζόμενα καταλύματα σε Μύκονο, Σαντορίνη, Τήνο, στην Πάρο, στα Κουφονήσια, την Πάτμο, την Κρήτη, την Πελοπόννησο, επίσης στην Εύβοια και φυσικά στην Αθήνα, με μονάδες όπως το Gatsby και το «21» στην Κηφισιά. «Για εμάς ορισμένα ξενοδοχεία μπορούν να γίνουν προορισμός και ορόσημο από μόνα τους, να αποκτά προσωπικότητα το κατάλυμα. Εχουμε στο χαρτοφυλάκιό μας 48 καταλύματα εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, ενώ προστίθενται σύντομα και νέες μονάδες στην Ελλάδα, σε Πάρο και Σύρο, αλλά και το εξωτερικό, στο Μιλάνο και το Μαρακές από ιδιοκτήτη που διαθέτει μονάδα στη Μύκονο».

Σύμφωνα με τον κ. Σάντος, το 2020 η εταιρεία είχε στην «ομπρέλα» της 12 ξενοδοχεία το 2020 και τώρα 48, με ανάπτυξη κατά 195% μέσα στην πανδημία, ενώ ένα 98% των ιδιοκτητών συνεργάζεται με την Puro από την αρχή. Τα συμβόλαια με τους ιδιοκτήτες είναι διετούς διάρκειας, με την πλειονότητα να είναι εποχιακά, σε νησιά.

«Δε μας ενδιαφέρει η εκμίσθωση ξενοδοχείων, ο στόχος για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας είναι να διαθέτει ένα καλύτερο μίγμα στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων με εμβληματικά, μεγαλύτερα ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς όπου δεν έχουμε παρουσία όπως π.χ. σε Ιόνιο και Χαλκιδική. Επιπλέον, η Puro λειτουργεί και ως σύμβουλος ανάπτυξης έργων για δύο Ελληνες επιχειρηματίες και για δύο funds που ενδιαφέρονται για τον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα στο ιδιοκτησιακό κομμάτι».

Η ομάδα της Puro Management

Case studies
O κ. Σάντος αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένες περιπτώσεις ξενοδοχείων, όπως π.χ. το Τhe Wild Hotel by Interni στον Καλαφάτη της Μυκόνου: Οντας αρχικά σε ανταγωνισμό με καταξιωμένα brands στην Ψαρρού και τον Ορνό, πλέον, με την προώθηση του ξενοδοχείου offline και online και με την τοποθέτησή του στην αγορά των boutique ξενοδοχείων πολυτελείας, έχει μεγιστοποιήσει τα έσοδά του.

Το Aeolis, ένα παραδοσιακό boutique hotel στην Τήνο, αποτελεί μια ξεχωριστή ιστορία για την Puro και τον ιδρυτή της, Φεντερίκο Σάντος: Την πρώτη φορά που εκείνος επισκέφτηκε το ξενοδοχείο, η Puro δεν είχε καν ιδρυθεί ακόμη, ενώ το ξενοδοχείο αποτελούνταν από 11 δωμάτια. Με την ίδρυση της Puro, το Aeolis έγινε ένας από τους πρώτους και κύριους πελάτες της εταιρείας, ενώ με την πάροδο του χρόνου, άλλαξε το μίγμα Ελλήνων και ξένων επισκεπτών στο πελατολόγιό του από 90/10 σε 15/85. Επιπλέον, το Aeolis μετατράπηκε από ένα παραδοσιακό boutique ξενοδοχείο σε ένα εμβληματικό luxury boutique hotel με περισσότερα από 40 δωμάτια και παρά τις προκλήσεις του νησιού ως ένας προορισμός που δεν διαθέτει αεροδρόμιο και παραδοσιακά θεωρείται η πρωτεύουσα του θρησκευτικού τουρισμού στη χώρα, κατάφερε να τοποθετηθεί στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων, μεγιστοποιώντας επίσης τα έσοδά του.

Αντίστοιχα στη Νάξο, η μετατροπή από “Antony Apartments” σε “Antony Suites” βοήθησε τη μικρή boutique ιδιοκτησία να αυξήσει την καθαρή Μέση Ημερήσια Τιμή (ADR) της από 87 ευρώ σε 188 ευρώ, ενώ το 89% των επισκεπτών του προέρχεται πλέον από τις ΗΠΑ.

ΠΗΓΗ: NEWMONEY

Δημοφιλέστερα

To Top