Ο Μασκ αναμένεται να συναντήσει υψηλόβαθμους Κινέζους αξιωματούχους και να επισκεφθεί το εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη. Δεν ήταν σαφές ποιους θα συναντήσει ο Μασκ και τι θα συζητήσει μαζί τους, ενώ πρόσωπα που γνωρίζουν για την επίσκεψη αρνήθηκαν να αναφέρουν τα ονόματά τους επικαλούμενοι λόγους ιδιωτικότητας.
Η Tesla και το Γραφείο του Κρατικού Συμβουλίου Ενημέρωσης της Κίνας δεν ανταποκρίθηκαν άμεσα για να σχολιάσουν το θέμα.
Το πρακτορείο Reuters είχε μεταδώσει τον Μάρτιο ότι ο Μασκ σχεδιάζει να επισκεφθεί την Κίνα και πως επιδιώκει να συναντηθεί με τον Κινέζο πρωθυπουργό Λι Γιάνγκ στις αρχές Απριλίου, με την ακριβή ημερομηνία της συνάντησης να εξαρτάται από το πόσο διαθέσιμος θα είναι ο Λι.
Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Tesla μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες και το εργοστάσιό της στη Σαγκάη είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο Μασκ είναι επίσης ιδιοκτήτης του Twitter, το οποίο είναι απαγορευμένο στην Κίνα, αν και ορισμένοι Κινέζοι έχουν πρόσβαση μέσω των εικονικών ιδιωτικών δικτύων (VPN).
Το ταξίδι αυτό θα είναι το πρώτο του Μασκ στην Κίνα από τότε που έκανε το Διαδίκτυο να παραμιλάει χορεύοντας στη σκηνή κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης στο εργοστάσιο της Tesla στη Σαγκάη στις αρχές του 2020.
Θα πραγματοποιηθεί επίσης σε μια χρονική στιγμή που η Tesla ασχολείται με πολλαπλά θέματα, ενώ εντείνεται ο ανταγωνισμός με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που εξάγουν τα δικά τους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς η ζήτηση στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου αποδυναμώνεται.
Η Tesla μέχρι στιγμής δεν έχει προβεί σε καμία ενημέρωση για τα σχέδιά της να αυξήσει την παραγωγή σε 450.000 αυτοκίνητα ετησίως στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, παρότι είχε αναφέρει τον Απρίλιο ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο στη Σαγκάη που θα παράγει συσσωρευτές Megapack.
Η εταιρεία έχει υποβάλει στις τοπικές κινεζικές αρχές σχέδια επέκτασης των δυνατοτήτων παραγωγής συστημάτων μετάδοσης ισχύος στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη που θα ανέρχονται στις 1,7 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.