Οικονομία

Κώστας Γκόνης: Γιατί οι ελληνικές ναυτιλιακές πρέπει να υιοθετήσουν την ατζέντα ESG

Ο δρ Κώστας Γκόνης έγινε ο πρώτος Έλληνας διευθυντής μιας μεγάλης διεθνούς ναυτιλιακής ένωσης, της Intercargo. Το 2016 ανέλαβε γενικός γραμματέας της Ένωσης, η οποία ενώνει τους πλοιοκτήτες ξηρού φορτίου και της οποίας εταίροι στη στρογγυλή τράπεζα των διεθνών ναυτιλιακών οργανισμών είναι οι International Chamber of Shipping, BIMCO και Intertanko.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του η Intercargo έχει διπλασιάσει το μέγεθός της. Τα μέλη της σήμερα αριθμούν τις 250 εταιρείες, εκ των οποίων πάνω από 155 είναι εφοπλιστικές και έχουν εγγράψει πάνω από 3.200 πλοία. Εχοντας μοναδική εμπειρία μέσω της συμμετοχής του σε διεθνή φόρα που καθορίζουν το μέλλον της ναυτιλίας, ο κ. Γκόνης είναι και μεταξύ των κριτών στα πρώτα παγκοσμίως βραβεία ESG Shipping Awards (https://esgshippingawards.com), που θα διεξαχθούν στην Αθήνα στις 30 Μαΐου στο Μέγαρο Μουσικής και τα διοργανώνουν δύο στελέχη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, οι κυρίες Ελενα Αθουσάκη και Κατερίνα Σταθοπούλου.

Η τελετή απονομής των πρώτων διεθνώς ναυτιλιακών βραβείων ESG (Environmental/Περιβάλλον, Social/ Κοινωνία και Governance/Διακυβέρνηση) θα συγκεντρώσει τους πρωτοπόρους της ελληνικής ναυτιλίας και θα αναδείξει νικήτριες εταιρείες ανά κατηγορία.

Μιλώντας στο «business stories» ο κ. Γκόνης στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα-προειδοποίηση στις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες τονίζοντας ότι «δεν πρέπει να αφήσουν εξωγενείς παράγοντες και αλλότρια συμφέροντα να διαμορφώσουν την ατζέντα ESG για αυτές. Οφείλουν να κινηθούν νωρίς -αμέσως!- προτού να είναι αργά, γιατί το ESG είναι ήδη ένα υπαρξιακό ζήτημα διαχείρισης ρίσκου. Οσες καθυστερήσουν είναι πιθανό να αποτύχουν να επιβιώσουν».

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Δημοφιλέστερα

To Top