Οικονομία

Ποιο είναι το σωστό backround για τις βιντεοδιασκέψεις σας;

Όμως, δεν είναι μόνο το ύψος της κάμερας ή το πώς “γράφετε” σε αυτήν ή ακόμα και το αν είστε με μαθηματική ακρίβεια, μέσα στο κάδρο, που πρέπει να σας απασχολούν. Το ίδιο σημαντικό είναι και το φόντο, το εικονικό ή φυσικό background που σας πλαισιώνει και που όπως καταδεικνύουν οι τελευταίες έρευνες, είναι αρκετό για να απογειώσει ή να καταδικάσει την εικόνα σας και -σε πολλές δε περιπτώσεις- να κρίνει ακόμα και την επαγγελματική σας υπόσταση.

Λειτουργήστε σαν επαγγελματίας

Ειδικότερα, όταν χρησιμοποιείτε κάποιο εικονικό background, καλό είναι να πλαισιώνεστε από ένα Green Screen, κοινώς ένα χάρτινο φωτογραφικό φόντο σε πράσινο χρώμα, ώστε να ξεχωρίζει με επιτυχία το θέμα από το υπόλοιπο ψηφιακό περιβάλλον και να μη δημιουργούνται θολές γραμμές γύρω σας. Είναι πραγματικά κρίμα να μπαίνετε στη διαδικασία και να επιλέγετε κάποιο εντυπωσιακό φόντο από την αντίστοιχη λίστα στο Zoom ή στο Microsoft Teams ή ακόμα και στο Google Meet και να μην μπορείτε χάρη στην απουσία του Green Screen να το υποστηρίξετε.

Διαλέγοντας background βάση της περίστασης

Για να μπορέσετε τελικά να οργανώσετε τις σκέψεις σας και να μάθετε να επιλέγετε πάντα το σωστό φόντο για τις επαγγελματικές σας βιντεο-κλήσεις, ένα είναι κατά βάση το κριτήριο που πρέπει κάθε φορά να αξιολογείτε: Την περίσταση.

Online συνέντευξη για ανεύρεση εργασίας

Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά σοβαρά και το φόντο της συνέντευξής σας πρέπει να ακολουθεί το επίσημο προφίλ αυτού του είδους της συνάντησης. Εάν επιλέξετε ως background το φυσικό περιβάλλον του σπιτιού σας, προτιμήστε ένα δωμάτιο με ήπιο ύφος, ουδέτερα χρώματα στους τοίχους και αφαιρετικό ντεκόρ, ενώ καλό θα ήταν να ενημερώσετε τους συγκατοίκους σας για τον χρόνο διεξαγωγής της συνέντευξης ώστε να μην κινούνται στον ίδιο με εσάς χώρο και κυρίως να μην κάνουν θόρυβο. Το ίδιο ισχύει και για τα κατοικίδιά σας που θα πρέπει να τα περιορίσετε για λίγο σε άλλο δωμάτιο.

Από την άλλη, εάν προτιμήσετε ένα εικονικό φόντο μη φοβηθείτε να επιλέξετε ένα ευχάριστο θέμα που αντανακλά το στυλ και την προσωπικότητά σας, χωρίς όμως ακρότητες και υπερβολές. Για παράδειγμα, διαλέξτε ένα ράφι γεμάτο με τα αγαπημένα σας βιβλία και έργα τέχνης ή ακόμα και μία πράσινη γωνιά με χαριτωμένα λουλούδια και φυτά. Αποφύγετε τα έντονα και ζωηρά χρώματα (ειδικά το κόκκινο και το κίτρινο), τα εκκεντρικά μοτίβα όπως π.χ τα animal print και όπως υποστηρίζει και το Forbes, τα τρία πιο ακατάλληλα δωμάτια, το υπνοδωμάτιο, την κουζίνα και το μπάνιο.

Επικοινωνία με πελάτες

Και εδώ, καλό είναι να κρατήσετε τους τόνους χαμηλούς. Διαλέγοντας ως φόντο το οικιακό σας γραφείο, φροντίστε να είναι περιποιημένο και καθαρό και να μην ξεχωρίζει κάποιο ιδιαίτερο στοιχείο διακόσμησης στο βάθος. Σε περίπτωση επιλογής ψηφιακού φόντου προσαρμόστε το έτσι ώστε να δείχνει την επωνυμία της επιχείρησής σας, καθότι προσδίδει στην όλη συνθήκη μία πιο formal ταυτότητα.

Ενδιαφέρον, ωστόσο, παρουσιάζει το γεγονός ότι σε μία προσπάθεια να εξαχθούν πιο σαφή συμπεράσματα αναφορικά με το ιδανικό φόντο σε τέτοιες περιστάσεις, μελετήθηκε στο πλαίσιο σχετικής έρευνας, η διαδραστική online επικοινωνία μεταξύ πελατών και υπαλλήλων που δουλεύουν σε τμήμα εξυπηρέτησης.

Συνολικά 2.000 άτομα πήραν μέρος στην έρευνα με τα αποτελέσματά της να καταγράφουν το εξής παράδοξο: Μία εντυπωσιακή αναντιστοιχία μεταξύ του τι επέλεξαν οι υπάλληλοι και του τι εν τέλει διάλεξαν οι πελάτες. Οι υπάλληλοι έδειξαν σαφή προτίμηση σε μη αποκαλυπτικά φόντα, με τη ζυγαριά να κλείνει προς τα εικονικά backgrounds σε ουδέτερες μονοχρωμίες ενώ οι πελάτες προτίμησαν τα πιο δημιουργικά και ελεύθερα ψηφιακά φόντα, ανάλογα με τα γούστα και τα ενδιαφέροντά τους.

Δημοφιλέστερα

To Top