Οικονομία

Δεξαμενόπλοια: Πώς οι γεωστρατηγικές κινήσεις Κίνας – ΗΠΑ – Νιγηρίας – Αράβων επηρεάζουν τους ναύλους

Οι μέρες περνούν και η ευφορία στην αγορά υγρών καυσίμων εξακολουθεί να είναι υψηλή, καθώς τα νέα σχετικά με τη ζήτηση πετρελαίου και τις νέες υποδομές είναι αρκετά ενθαρρυντικά.

«Η Κίνα είναι ο πρωταγωνιστής και αυτή την εβδομάδα, καθώς το Πεκίνο χορήγησε στα διυλιστήρια μια τρίτη παρτίδα ποσοστώσεων εισαγωγής αργού πετρελαίου. Οι συνολικές ποσοστώσεις εισαγωγής μέχρι στιγμής για το 2023 ανέρχονται σε 194 εκατομμύρια τόνους, περίπου 25% υψηλότερες από την ίδια περίοδο του 2022», αναφέρουν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers:

«Τα στοιχεία των κινεζικών αρχών έδειξαν ότι οι διακινούμενες ποσότητες διύλισης είναι αυξημένες κατά 15% για το 2023 κατά τη διάρκεια του Μαΐου, αλλά οριακά χαμηλότερες σε σχέση με το μήνα σε βαρέλι ανά ημέρα. Η εθνική πετρελαϊκή εταιρεία του Κουβέιτ προέβλεψε ότι η ζήτηση πετρελαίου θα συνεχίσει να αυξάνεται για το υπόλοιπο του 2023, ιδίως από την Κίνα. Οι τιμές των δεξαμενόπλοιων VLCC αυξήθηκαν επίσης την περασμένη εβδομάδα, υποστηριζόμενες από την κινεζική ζήτηση».

Διαβάστε αναλυτικά στο newmoney.gr

Δημοφιλέστερα

To Top