Οικονομία

Αριστείδης Πίττας: «Δύσκολες οι συνθήκες σήμερα για εισαγωγή ναυτιλιακής εταιρείας στο χρηματιστήριο»

Με εκπροσώπους από την ελληνική και διεθνή ναυτιλία που μίλησαν για το παρόν και το μέλλον του κλάδου, κάνοντας προβλέψεις για τις ναυλαγορές ανά τύπο πλοίου, πραγματοποιήθηκε το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των Maritime Executives -Pireas 2023 που διοργάνωσε η Hellenic Shipbrokers Association σε συνεργασία με το Baltic Exchange.

Μιλώντας στο newmoney.gr ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Ναυλομεσιτών (HAS) Γιάννης Κοτζιάς έκανε έναν απολογισμό των όσων ειπώθηκαν: «Ήταν κατά κοινή ομολογία, ένα επιτυχημένο συνέδριο. Καλύψαμε μεγάλη θεματολογία. Σε ότι έχει να κάνει με τα περιβαλλοντικά και τα εναλλακτικά καύσιμα δεν είναι μία μπίλια και όπου κάτσει, αλλά είναι 50 μπίλιες τις οποίες πετάμε και στον αέρα. Έχουμε πάρα πολλές απόψεις. Ο ένας σου λέει τη μία ο άλλος την άλλη και τελικά δεν ξέρουμε που μπορούμε να ποντάρουμε. Εκείνο που ξέρουμε είναι ότι πρέπει να έχουμε μία κοινή φωνή, να είναι συνταγμένη και όχι ο καθένας να μιλάει από μόνος του και να μπορέσουμε να το καθοδηγήσουμε. Μην μας πάει αυτό αλλά να το πάμε εμείς. Αυτό το θέμα συζητήθηκε στο πρώτο πάνελ με τους φορείς και τους προέδρους οργανισμών».

Αναφερόμενος στο β΄ πάνελ είπε: «Μίλησαν οι γυναίκες. Είμαστε υπερήφανοι που κάναμε το πρώτο πάνελ μόνο με γυναίκες, έξι τον αριθμό, που είναι από τις καλύτερες επαγγελματίες στον ευρύτερο ναυτιλιακό χώρο. Η κάθε μία μίλησε για το πώς τα περιβαλλοντικά και το ESG επηρεάζει την εμπορική λειτουργία των πλοίων είτε από τη σκοπιά της ναύλωσης είτε στις αγοραπωλησίες, της ασφάλισης, της χρηματοδότησης» και κατέληξε λέγοντας: «Στα επόμενα δύο πάνελ για τα φορτηγά πλοία και τα δεξαμενόπλοια. Οι συμμετέχοντες ανέλυσαν τον ρόλο της Κίνας που ναι μεν καθοδηγεί την αγορά του ξηρού φορτίου αλλά επιβραδύνει και δεν έχει δώσει αυτό που θα έπρεπε. Για τα δεξαμενόπλοια όλοι συμφώνησαν ότι είμαστε σε μία καλή αγορά η οποία θα παραμείνει καλή».

Διαβάστε τη συνέχεια στο newmoney.gr

Δημοφιλέστερα

To Top