Ελλάδα

Κατάρρευση γέφυρας στην Πάτρα: Το ιστορικό του προβληματικού τμήματος που έγινε το δυστύχημα

Προγραμματισμένη κατεδάφιση της γέφυρας 603 στην περιμετρική της Πάτρας λόγω προβλημάτων στατικότητας αφορούσε το τραγικό συμβάν που σημειώθηκε την Κυριακή το μεσημέρι στην περιοχή Μποζαΐτικα.

Το έργο της αποκατάστασης είχε αναλάβει η εταιρεία ΑΒΑΞ για λογαριασμό της Ολυμπίας Οδού, η οποία κατασκευάζει το κομμάτι Πάτρα-Πύργος και έχει την ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου από την Ελευσίνα έως την Πάτρα.

Είχε προγραμματιστεί σήμερα η κατεδάφιση του τμήματος που κατέρρευσε

Είχε ολοκληρωθεί προ μηνών η ανακατασκευή του πρώτου κλάδου της γέφυρας προς Πύργο και σήμερα ήταν προγραμματισμένη η κατεδάφιση του δεύτερου κλάδου στο ρεύμα προς Αθήνα, όπου συνέβηκε το δυστύχημα. Η παρουσία αστυνομικών δυνάμεων στην περιοχή επιβεβαιώνει ότι το έργο της κατεφάδισης είχε προσχεδιαστεί. Ωστόσο η παρουσία ΡΟΜΑ στην περιοχή αποδεικνύει ελλιπή περιφρούρηση και αποδίδεται στο πλιάτσικο που συντελείται σε αντίστοιχες περιπτώσεις για την κλοπή υλικών και σιδήρου, που στην προκειμένη περίπτωση είχε δυστυχώς τραγική κατάληξη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η γέφυρα κατασκευάστηκε στις αρχές του 2000 από την Κ.Ι Σαραντόπουλος ωστόσο από ποιον ολοκληρώθηκε παραμένει θολό τοπίο καθώς η κατασκευή της Περιμετρικής Πατρών είχε σπάσει για άγνωστους λόγους σε εννέα εργολαβίες με αποτέλεσμα να μην είναι ορατό στο Μητρώο του υπουργείου, όπως αναφέρουν αρμόδιες πηγές, αν το έργο ολοκληρώθηκε από την Κ.Ι Σαραντόπουλος ή άλλη τεχνική εταιρεία αφού είχε μεσολάβησε και εργολαβία –σκούπα για να ολοκληρώσει την Περιμετρική της Πάτρας. Η Κ.Ι Σαραντόπουλος έχει πάψει να υφίσταται στον τεχνικό κόσμο καθώς είχε συγχωνευτεί προς 15ετίας με την Παντεχνική και εν συνεχεία με την Άκτωρ ΑΤΕ.

Δημοφιλέστερα

To Top