Μετά από δύο εβδομάδες αγώνων στην Ωκεανία, το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερους θεατές από ό,τι κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διοργάνωσης του 2019 στη Γαλλία, όπως ανακοινώθηκε σήμερα (4/8) από τη FIFA, με την επισήμανση ότι η διοργάνωση «ξεπέρασε τις προσδοκίες από πολλές απόψεις».
Μετά από 48 αγώνες στην Αυστραλία και στην Νέα Ζηλανδία, 1,222 εκατομμύρια θεατές βρέθηκαν στις εξέδρες, με μέσο όρο περισσότερα από 25.000 άτομα ανά στάδιο.
Γεγονός που συνεπάγεται αύξηση 29% σε σύγκριση με το Παγκόσμιο Κύπελλο της Γαλλίας σε αυτήν την φάση της διοργάνωσης. Το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2019 είχε προσελκύσει περίπου 1,1 εκατομμύριο θεατές στα γήπεδα για ολόκληρη την διοργάνωση, που είχε λιγότερες ομάδες (24 έναντι 32) και επομένως λιγότερους αγώνες (52 έναντι 64).
«Είμαι βέβαιος ότι μέχρι τον τελικό θα έχουμε περισσότερους από 1,9 εκατομμύρια φιλάθλους που θα έχουν περάσει από τις πύλες», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο η διευθύντρια της FIFA για το ποδόσφαιρο γυναικών, Σαράϊ Μπάρεμαν και πρόσθεσε: «Το τουρνουά ήταν εκπληκτικό μέχρι στιγμής, έχουμε ξεπεράσει τις προσδοκίες μας με πάρα πολλούς τρόπους».
Αρκετοί αγώνες ήταν sold out, όπως ο πρώτος αγώνας της Αυστραλίας στο Σίδνεϊ με την Ιρλανδία που διεξήχθη παρουσία 75.000 θεατών, ωστόσο άλλες συναντήσεις, ειδικά στη Νέα Ζηλανδία, προσέλκυσαν λιγότερους ανθρώπους.
«Αλλά πρέπει να το δεις εκ των υστέρων. Η Νέα Ζηλανδία είναι χώρα… ράγκμπι. Έπρεπε να… μεταφέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους από το ράγκμπι στο ποδόσφαιρο. Και είναι κάτι που το είδαμε», επεσήμανε η Μπάρεμαν, τονίζοντας: «Είδαμε ένα sold-out Πορτογαλία-Ηνωμένες Πολιτείες στο Eden Park, ενώ η εθνική ομάδα δεν έπαιζε καν».
Μέχρι στιγμής, περισσότερα από 1,715 εκατομμύρια εισιτήρια έχουν πουληθεί για την διοργάνωση, πολύ περισσότερα από τον αρχικό στόχο της FIFA που ήταν 1,3 εκατομμύρια.