Το MINI Countryman πάντα αποτελούσε μία εναλλακτική λύση για όποιον ενδιαφερόμενο αγοραστή ήθελε ένα premium μοντέλο στην κατηγορία των crossover, με διάχυτα στοιχεία εξατομίκευσης και πάνω από όλα στυλ.
Ήδη ο Βρετανός κατασκευαστής έχει ξεκινήσει τις απαραίτητες δοκιμές της νέας γενιάς Countryman, σε διάφορα μέρη της Ευρώπης, όπως την άκρως απαιτητική πίστα του Nurburgring.
Σε ότι αφορά την γκάμα του, φήμες αναφέρουν ότι στην κορυφή θα υπάρχει η έκδοση με το τρικύλινδρο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης 1,5 λίτρων που θα αποδίδει 322 ίππους, ενώ θα προσφέρεται και μία λιγότερο ισχυρή έκδοση PHEV.
Παράλληλα τα μοτέρ 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων θα συνδυάζεται με τεχνολογία mild hybrid 48V, ενώ θα υπάρχει και αμιγώς ηλεκτρικό, ως Countryman S, το οποίο θα αποδίδει 188 ίππους.
Η έκδοση SE ALL4 θα διαθέτει διάταξη διπλού κινητήρα με τετρακίνηση και 308 ίππους. Η MINI ανέφερε μόνο ένα πακέτο μπαταρίας των 67,4 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία σχεδόν 450 χιλιομέτρων.
Η επόμενη γενιά του Countryman θα βασίζεται στην πλατφόρμα FAAR της BMW, η οποία βρίσκεται και στην BMW X1, ενώ θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το σημερινό.
Το νέο μοντέλο δείχνει πιο επιθετικό και πιο ογκώδες, αν και παραμένει πιστό στην γνώριμη αισθητική της μάρκας.
Όσο για το εσωτερικό, θα υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι και μία νέα κεντρική οθόνη. Επίσης η εταιρεία θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων και βιώσιμων υλικών στο σαλόνι.
Η παρουσίαση του νέου μοντέλου αναμένεται πριν το τέλος του έτους, και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2024.