Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της JLR, Adrian Mardell, η Jaguar I-Pace, μαζί με την τρέχουσα γκάμα μοντέλων της εταιρείας, θα αποσυρθεί μέχρι το 2025, σηματοδοτώντας μία αλλαγή από προηγούμενα σχέδια που μιλούσαν για την συνέχιση της παρουσίας της.
Ωστόσο, οι συγκεκριμένες ημερομηνίες διακοπής εκκρεμούν, ανάλογα με το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος της επερχόμενης γκάμας οχημάτων που βασίζεται στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική JEA, η οποία έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στα τέλη του 2024.
Ο Mardell υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης της παρουσίας της ηλεκτρικής I-Pace στην αγορά, ιδιαίτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ευρώπη, ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωση με τους κανονισμούς περί εκπομπών ρύπων της υπόλοιπης γκάμας της εταιρείας.
Όσον αφορά τη μελλοντική γκάμα της Jaguar, ο στόχος για τον όγκο πωλήσεων έχει τεθεί στα 4.000 αυτοκίνητα ανά μήνα, μία μείωση από τις ελάχιστα πάνω από 5.000 πωλήσεις που καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.
Η αλλαγή αυτή αποδίδεται στην προτεραιότητα που δίνει η JLR σε πιο κερδοφόρα μοντέλα όπως τα Range Rover, Range Rover Sport και Land Rover Defender, λόγω της έλλειψης τσιπ.
Παρόλο που τα μεγαλύτερα μοντέλα κατασκευάζονται με βάση την αρθρωτή αρχιτεκτονική MLA, η οποία θα αποτελέσει την βάση για ένα ηλεκτρικό Range Rover EV το 2024, ο Mardell τόνισε την ανάγκη για την ξεχωριστή αρχιτεκτονική JEA της Jaguar να φιλοξενήσει πιο κομψά αμαξώματα, γεγονός που απαιτεί μεγαλύτερο μεταξόνιο.