Περιγράφοντας τον στόχο της ΕΕΝ ο Πάνος Ξενοκώστας σημείωσε πως η Ένωση ήταν μια επιτακτική ανάγκη για την αναγέννηση του ελληνικού ναυπηγικού τομέα:
«Δεν είμαστε μια ένωση λόμπι, γιατί ο κλάδος μας δεν χρειάζεται λόμπι. Δεν είμαστε συνδικαλιστική ένωση. Σε συνεργασία με την κυβέρνηση θέλουμε να αναγεννήσουμε έναν κλάδο που είχε ρημάξει τα τελευταία χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Τα ναυπηγεία τα χρησιμοποιούμε ως μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα λύσεων που επεκτείνεται πέρα από την ναυτιλία και στην ενέργεια και την άμυνα». Όπως ανέφερε η συγκεκριμένη βιομηχανία μπορεί να αποτελέσει το 1% του ΑΕΠ.
Στη συνέχεια δήλωσε : «Όσο για τη Ναυτιλία προσφέρουμε όλοι μαζί ως οικοσύστημα λύσεις για τις επισκευές, μετασκευές , αναβαθμίσεις αλλά και παίζουμε ανταγωνιστικό ρόλο στην πράσινη μετάβαση και τον μετασχηματισμό παγκοσμίως.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το ότι βρισκόμαστε σήμερα εδώ το οφείλουμε στους Έλληνες εφοπλιστές οι οποίοι απέδειξαν ότι τα Ναυπηγεία είναι ανταγωνιστικά.
Είναι κάτι παραπάνω από πατριώτες. Στήριξαν το εγχείρημα της Σύρου. Από τα έως σήμερα 460 πλοία που ήρθαν στο Νεώριο το 78% είναι ελληνικών συμφερόντων ενώ από τα 50 πλοία που κατέπλευσαν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας το 83% είναι ελληνικών συμφερόντων. Προσφέρουμε όλες τις λύσεις για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας ενώ με τη συμφωνία που υπογράψαμε την περασμένη εβδομάδα με την Attica συζητάμε μέσα στο α’ εξάμηνο του 2024 να προχωρήσουμε και στην κατασκευή πλοίου της ακτοπλοΐας με δυνατότητα καύσης διπλού καυσίμου. Δίνουμε τη δυνατότητα ναυπήγησης πλοίων μετά πόα 15 χρόνια στην Ελλάδα».
Διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες στο Newmoney.gr