Με το πέρασμα των ετών, οι επώνυμες μάρκες ενισχύονται σημαντικά – όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο, αλλά και ως προς την επιρροή που ασκούν στους καταναλωτές.
Πέρα από το γεγονός, ότι η μόδα αποτελεί μέσο προσωπικής έκφρασης, λειτουργεί παράλληλα, ως δείκτης κοινωνικής θέσης και κύρους. Οι μάρκες θεωρούνται πολιτιστικά σύμβολα, που αντικατοπτρίζουν το status και την πολυτέλεια που θέλει να αποπνέει ο αγοραστής.
Οι λάτρεις της μόδας μπορεί να προσπαθήσουν να ερμηνεύσουν εάν κάποιος είναι εκλεπτυσμένος, trendsetter ή ανεξάρτητος fashionista βασιζόμενοι αποκλειστικά στα brands που επιλέγει. Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το therichest, αυτά είναι τα μεγαλύτερα ονόματα που βρίσκονται στην κορυφή της βιομηχανίας της μόδας αυτή
Πηγή: www.newmoney.gr