Ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης της easy family of brands, που ξεκίνησε το 1994 γιορτάζει τη συμπλήρωση 30 χρόνων διαρκούς επιχειρηματικής δράσης, αναρτώντας ένα βίντεο 4 λεπτών για την ιστορία της easy οικογένειας, στο www.easyHistory.info.
Η αφορμή για να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας χρησιμοποιώντας το ίδιο διακριτικό σήμα σε πολλές διαφορετικές επιχειρήσεις ήρθε το 1994, όταν ο Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, σε ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρείας Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους και διαμένοντας σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο. Αυτή η ταξιδιωτική του εμπειρία του έδωσε την ιδέα να ονομάσει μια αεροπορική εταιρεία easyJet.com και μια αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com με το ίδιο ακρωνύμιο! Ο Sir Στέλιος επέλεξε το “easy” ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο αποτελεί το σήμα κατατεθέν των εταιρειών του. Πριν την ιδέα αυτή, υπήρχε η σκέψη να χρησιμοποιήσει το “Stel” στην αρχή του ονόματος κάθε επιχείρησης, για παράδειγμα Stelmar, ήταν η ναυτιλιακή του επιχείρηση και σκεφτόταν να ονομάσει την αεροπορική του εταιρεία Stelair, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stelios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: https://www.newmoney.gr/