Η Bobbi Brown δεν χρειάζεται συστάσεις, με ένα όνομα που φωτίζεται με νέον στο τμήμα ομορφιάς κάθε πολυκαταστήματος και στις ζώνες αφορολόγητων αγορών των αεροδρομίων σε όλο τον κόσμο. Δημιούργησε μια αυτοκρατορία γύρω από το look της «no-makeup makeup» τη δεκαετία του 1990 και η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Estee Lauder Companies το 1995, όταν ο Leonard Lauder τηλεφώνησε για να της πει: «Μας κερδίζετε σε όλα τα καταστήματα και θέλω να σας αγοράσω»!
Πούλησε τελικά την εταιρεία της στην Estée Lauder το 1995 έναντι 74,5 εκατομμυρίων δολαρίων και εργάστηκε στο creative κομμάτι μέχρι την αποχώρησή της το 2016.
Ωστόσο ένα νέο κεφάλαιο ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια για την Brown, με την Jones Road, μια σειρά ομορφιάς απευθείας στον καταναλωτή με το μινιμαλιστικό στυλ που υπογράφει η Brown. Η Jones Road είναι η πρώτη εταιρεία καλλυντικών που επιτρέπεται στην Brown να δημιουργήσει από τότε που πούλησε την πρώτη της μάρκα, Bobbi Brown Cosmetics, στην Estee Lauder. Τότε, 38 ετών, η Brown υπέγραψε ρήτρα μη ανταγωνισμού 25 ετών, θεωρώντας ότι θα ήταν ευτυχής που θα μετέτρεπε την Bobbi Brown Cosmetics σε μια μάρκα δισεκατομμυρίων δολαρίων υπό την ομπρέλα μιας μεγαλύτερης εταιρείας μέχρι να έρθει η ώρα να συνταξιοδοτηθεί στα 60 της χρόνια.
Η Brown υποστηρίζει ότι δεν μετανιώνει για την υπογραφή της 25ετούς ρήτρας μη ανταγωνισμού – «δεν πιστεύω στα λάθη», είπε. «Πιστεύω στην ευκαιρία να αλλάξουμε και να διορθώσουμε τα πράγματα»- παρόλα αυτά θέλησε να φύγει από την Estee Lauder πριν λήξει το συμβόλαιο. Ανακοίνωσε την αποχώρησή της στα τέλη του 2016 και αγόρασε στον εαυτό της ένα κολιέ-γούρι με την ημερομηνία που θα της επιτρεπόταν νομικά να δραστηριοποιηθεί ξανά στον χώρο της ομορφιάς: 1020, για τον Οκτώβριο του 2020.
Μετά από χρόνια που έδινε μακιγιάζ στους επισκέπτες της κατασκεύασε μια παρτίδα lip gloss και μοίρασε 2.500 κατά τη διάρκεια των γιορτών.
Η Brown ξέρει πώς να δημιουργεί κάτι που αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.
Μάρκες όπως η Becca Cosmetics και η Clarisonic έχουν βάλει λουκέτο, influencers όπως η Jeffree Star και ο James Charles έχουν πέσει στην αφάνεια και οι τάσεις πλέον αλλάζουν πιο γρήγορα από ό,τι μπορείτε να τις δοκιμάσετε. Αλλά μέσα σε όλα αυτά, η Bobbi Brown δεν έχει μετακινηθεί ποτέ από το καθεστώς της ως είδωλο στον τομέα των καλλυντικών.
Οι πρώτοι θαυμαστές της μπορεί να θυμούνται να επισκέπτονται τους πάγκους της Bobbi Brown Cosmetics στο εμπορικό κέντρο, να ξεφυλλίζουν ένα από τα εννέα βιβλία της ή να παρακολουθούν τα τμήματα ομορφιάς της στην τηλεόραση στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Αν ανήκετε στη γενιά Z, η γνωριμία σας με την Brown μπορεί να έγινε στο TikTok, όπου συχνά μοιράζεται σεμινάρια και χειροκροτεί παιχνιδιάρικα τους influencers που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της… λανθασμένα.