Οικονομία

Μετά την Κρήτη, στη Μύκονο από φέτος το καλοκαίρι το δεύτερο ‘’Numo Resort’’ 5* – Στα σκαριά και επόμενα projects

Συνέχεια επέκτασης για την αλυσίδα των Numo Hotels & Resorts, με επόμενο σταθμό, μετά την Κρήτη, τη Μύκονο με το Numo Mykonos, ενώ στα σκαριά είναι και νέα projects σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς.

Αυτή την στιγμή, στο χαρτοφυλάκιο της αλυσίδας Numo Hotels & Resorts, που ιδρύθηκε το 2021 και ανήκει στην οικογένεια Τρούλη και τους Σπύρο Κουρή και Μαρία Φθενού, περιλαμβάνονται καταρχάς το Numo Ierapetra, Curio Collection by Hilton σε συνέχεια και της πρόσφατης συμφωνίας με τον αμερικανικό ξενοδοχειακό κολοσσό της Hilton, η οποία «τρέχει» ήδη από τις αρχές του 2024. Επίσης, περιλαμβάνονται το Numo Mykonos το οποίο επί του παρόντος δεν έχει ενταχθεί στην «ομπρέλα» κάποιου ξένου brand και αποτελεί συνιδιοκτησία, ενώ η Numo Hotels & Resorts έχει και την εμπορική αντιπροσώπευση των The Royal Blue και The Royal Senses, Curio Collection by Hilton.

Οσον αφορά το νέο project της Μυκόνου, θα ανοίξει πριν το καλοκαίρι του 2024 στην ανατολική πλευρά του νησιού, στην παραλία του Καλαφάτη. «Το Numo Mykonos είναι το επόμενο σημαντικό μας βήμα», αναφέρει o Σπύρος Κουρής, διευθύνων σύμβουλος και εταίρος στη Numo Hotels & Resorts. «Όπως και στo Νumo Ierapetra, στόχος μας είναι να επαναπροσδιορίζουμε μοναδικές τοποθεσίες, δημιουργώντας ισχυρούς δεσμούς με τις αντίστοιχες κοινότητες και αναδεικνύοντας τον καλύτερο εαυτό τους. Επιλέξαμε το νησί της Μυκόνου, έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στον κόσμο, για να αφήσουμε το δικό μας δημιουργικό στίγμα και να δείξουμε παράλληλα την προσωπικότητα του brand Numo σε ένα απαιτητικό αλλά τόσο δυναμικό κοινό», αναφέρει. Πηγή έμπνευσης για το boutique resort αποτέλεσε «η αυθεντική, ξέγνοιαστη εποχή των δεκαετιών του ‘60 και του ‘70 που διαμόρφωσε το DNA του νησιού όπου συνυπάρχει η ανάγκη για δημοσιότητα αλλά και για διακριτικότητα. Και σε αυτό το resort, σημαντικό ρόλο στο design έχει παίξει ο περιβάλλων χώρος και η ιστορία του τόπου».

Η παραλία του Καλαφάτη είναι μία από τις αγαπημένες παραλίες των σέρφερ παγκοσμίως, δεδομένου ότι αποτέλεσε τη βάση για το πρώτο surf club του νησιού, ενώ το όνομά της αποκαλύπτει την ιδιαίτερη σχέση της με τη ναυτική τέχνη, καθώς «καλαφάτης» λεγόταν ο τεχνίτης που σφράγιζε τις σχισμές στα παλαιά ξύλινα πλοία.

Το ξενοδοχείο στεγάζεται σε ένα αυθεντικό μυκονιάτικο κτίριο που διαμορφώθηκε έτσι ώστε να διατηρηθούν και να αναδειχθούν τα παραδοσιακά κυκλαδίτικα στοιχεία του, όπως οι καμπύλες, η πετρόχτιστη κεντρική αψίδα στη ρεσεψιόν, τα παραδοσιακά χτιστά σαλόνια και τα ριγωτά πατώματα στα δωμάτια. Η ιστορία και η αρχιτεκτονική του κτιρίου ήταν αυτά που έδωσαν τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές στην interior designer και creative director Ιωάννα Μητροπούλου και το γραφείο της, Hotel IM, που επιμελήθηκε την ανακαίνισή του σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο What the Studio της Μαριάνθης Τσομλεκτσή και του Σίμου Αντωνιάδη.

Το resort διαθέτει οκτώ κατηγορίες δωματίων και σουιτών ενώ στο επίκεντρο είναι η γαστρονομία και η ευεξία, με το Etherea Boutique Spa και το Ensoma Fitness Area. Όπως αναφέρουν οι επιτελείς του, στο Νumo Mykonos «στόχος είναι ο επισκέπτης να βιώσει μια αυθεντική μυκονιάτικη γευστική εμπειρία».

Για το Anemoessa Restaurant, ο Νίκος Κουρκούτας, Executive Chef του Numo Ierapetra, σχεδίασε ένα μενού που βασίζεται στις βιολογικές πρώτες ύλες από μικρούς ντόπιους παραγωγούς και «παντρεύει» την αυθεντική ελληνική κουζίνα με νέα γαστρονομικά στοιχεία. Για το Màre Màre bar, το Numo Mykonos συνεργάστηκε με τον Κωνσταντίνο Θεοδωρακόπουλο, Beverage Drink Director του The Bar in front of the bar που έχει βραβευτεί ως ένα από τα 100 καλύτερα bar παγκοσμίως στον διαγωνισμό The World’s 50 Best Bars.

NEWMONEY.GR

Δημοφιλέστερα

To Top