Ελλάδα

Μαζί για το Παιδί: Παρέδωσε σύγχρονους χώρους στο Δημοτικό Σχολείο Παλαγίας μετά τις ζημιές από τις πυρκαγιές στον Έβρο

«Πνοή» στο Δημοτικό Σχολείο Παλαγίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης, που είχε υποστεί σοβαρές ζημιές από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου Αυγούστου έδωσε η Ένωση «Μαζί για το Παιδί».

Το «Μαζί για το Παιδί» ανταποκρίθηκε θετικά από την πρώτη στιγμή στο αίτημα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου για την επαναλειτουργία του σχολείου σχεδιάζοντας σύγχρονους χώρους εκπαίδευσης και άθλησης. Ο Δήμος ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών που υπέστη το κτίριο από την πυρκαγιά.

Τα εγκαίνια έγιναν την Πέμπτη (5.4.2024), καθώς η Ένωση, που πραγματοποιεί από το 2019 σειρά δράσεων για τους μαθητές και τα σχολεία της Θράκης, δημιούργησε και παρέδωσε στην εκπαιδευτική κοινότητα σύγχρονους χώρους εκπαίδευσης και άθλησης.

Μέσω της παρέμβασης, οι 78 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, έχουν πρόσβαση στις σύγχρονες επιστήμες και νέες τεχνολογίες, καθώς και επαφή με διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, προκειμένου να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες ζωής, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ίσες ευκαιρίες στη γνώση.


pelagia_mazi3

Επιπλέον, δημιουργήθηκε κλειστό γυμναστήριο το οποίο εξοπλίστηκε πλήρως, ενώ στον αύλειο χώρο του σχολείου ανακατασκευάστηκε το γήπεδο μπάσκετ-βόλλεϋ και δημιουργήθηκε παιδική χαρά προσφέροντας ένα περιβάλλον για ασφαλή άθληση, παιχνίδι και κοινωνικοποίηση.

Στα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 4 Απριλίου παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων η Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ζέττα Μακρή, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Τάκης Τοψίδης, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, η Αναπληρώτρια Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Μαριγούλα Κοσμίδου, καθώς και οι υποστηρικτές, εθελοντές και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του «Μαζί για το Παιδί».

Δημιουργία Σύγχρονων Αιθουσών

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της παρέμβασης το «Μαζί για το Παιδί» προχώρησε σε:

• Δημιουργία αίθουσας Διερευνητικής Μάθησης

Δημοφιλέστερα

To Top