Ελλάδα

«Αν έρθουν να με αξιολογήσουν θα απορήσουν…», έγραφε στο διαδίκτυο ο καθηγητής που συνελήφθη για παρενόχληση μαθήτριας

Η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του καθηγητή βιολογίας που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση μαθήτριας στην Αλεξανδρούπολη, ο οποίος τραγούδησε μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες και στους δημοσιογράφους που τον περίμεναν μετά την εκδίκαση του αυτοφώρου, έχει προκαλέσει αναστάτωση στην τοπική κοινωνία αλλά και εύλογα ερωτήματα πώς ένας τέτοιος άνθρωπος μπορεί να διδάσκει. Αναζητώντας πληροφορίες στο διαδίκτυο για τον 46χρονο καθηγητή ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος και αναμένεται να δικαστεί την Πέμπτη, βρίσκουμε δυο κείμενά του που διαβάζοντάς τα ίσως κανείς μπορεί να πάρει απαντήσεις για την συμπεριφορά του.


Ο κατηγορούμενος καθηγητής, προέβη σε οικειοθελείς δηλώσεις στα ΜΜΕ - Δηλώνει αθώος

Το πρώτο αφορά την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων στο οποίο μεταξύ άλλων ο καθηγητής αναφέρει ότι «Αν έρθουν να με αξιολογήσουν θα απορήσουν που δεν χρησιμοποιώ γραμμένο σχέδιο μαθήματος, θα τους πω όμως ότι μετά από 27 χρόνια διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών στο Λύκειο έχω στο μυαλό μου όσα σχέδια μαθήματος θέλουν. Θα απορήσουν που δεν βάζω τους μαθητές να κάμνουν στην Χημεία πειράματα μόνοι τους, θα τους πω όμως ότι θα έπρεπε να γνωρίζετε πόσο εύκολα μπορεί να γίνει ατύχημα με τα χημικά αντιδραστήρια, άρα θα έπρεπε να έχετε φροντίσει να έχω βοηθό στο Εργαστήριο και την απαραίτητη νομική κάλυψη για ότι συμβεί, όπως την έχουν οι συνάδελφοι της Φυσικής Αγωγής. Αν έρθουν να με αξιολογήσουν θα απορήσουν που δεν χρησιμοποιώ γραμμένο σχέδιο μαθήματος, θα τους πω όμως ότι μετά από 27 χρόνια διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών στο Λύκειο έχω στο μυαλό μου όσα σχέδια μαθήματος θέλουν.

Αν έρθουν να με αξιολογήσουν δεν θα καταλάβουν ότι την προηγούμενη μέρα έχω περάσει ένα κόμπο στο κομποσχοίνι παρακαλώντας ξεχωριστά για τον καθένα μαθητή μου να τον ελεήσει ο Θεός : «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησε τον δούλο σου τάδε, την δούλη σου τάδε». Τότε όμως περνάς πάνω από τα καλούπια της αξιολόγησης γιατί όπως έλεγε ένας σοφός : «Αγάπα και κάνε ότι θέλεις». Τότε η αγάπη θα αναλάβει να αξιοποιήσει βιβλία, ηλεκτρονικά μέσα, εργαστήρια, εκδρομές … κατά τον καλύτερο τρόπο.

Ο Σύμβουλος λοιπόν ΠΕ04 θα με αξιολογήσει και στο αν είναι επιστημονικά σωστά στην Φυσική, Χημεία, Βιολογία αυτά που διδάσκω. Και εγώ ρωτάω : αν σε κάποιο θέμα νομίζει ο Σύμβουλος ότι αυτό που διδάσκω είναι επιστημονικά λάθος, γιατί να είναι σωστή η δική του γνώμη και όχι η δική μου ; Το αν έχει διδακτορικό σημαίνει ότι κάποια χρόνια ασχολήθηκε βαθιά με ένα πολύ μικρό κομμάτι των Φυσικών Επιστημών.

Το ότι διδάσκω 27 χρόνια Φυσικές Επιστήμες στο Λύκειο σημαίνει ότι πέρασα επιτυχώς τις Εξετάσεις του ΑΣΕΠ στην Χημεία και Βιολογία για να διοριστώ και έχω από τότε παρακολουθήσει άπειρα σεμινάρια, επιμορφώσεις, εργαστήρια, τόσα που σταμάτησα πλέον να κρατάω τις βεβαιώσεις γιατί δεν έχω που να τις βάλω.

Και το κυριότερο. Ότι διδάσκω στο Λύκειο ελέγχονται απ’ ευθείας από τα Φροντιστήρια και μου έρχεται το μήνυμα αν είπα κάτι λάθος. Τα επιστημονικά σωστά που θεωρεί ο κ. Σύμβουλος από ποιον ελέγχονται ;|».

Τον Μάρτιο του 2023 σε επιστολή προς τους συγγραφείς του σχολικού βιβλίου «Βιολογία» της Β΄ Λυκείου ο καθηγητής βιολογίας σχολιάζει το κεφάλαιο που παρουσιάζεται η θεωρία της εξέλιξης των οργανισμών και αναφέρει ότι «Με την μεταρρύθμιση Αρσένη του 1998 ορίστηκε να διδάσκεται στην Γ΄ Λυκείου και τα τελευταία χρόνια στην Β΄ το δικό σας βιβλίο Βιολογίας. Στο 3ο κεφάλαιο που παρουσιάζει την θεωρία της εξέλιξης των οργανισμών έχετε δυο εκφράσεις που είναι απαράδεκτες στις Φυσικές Επιστήμες. Και αν και άλλες φορές σας ενόχλησα για το θέμα αυτό όπως τώρα και δεν πήρα καμιά απάντηση από εσάς, όπως φυσικά ούτε και τώρα θα πάρω, θα κάνω τον κόπο να σας ξαναενοχλήσω.

Δημοφιλέστερα

To Top