Sponsored content
Η επιχειρηματική πραγματικότητα είναι γεμάτη με νέες προκλήσεις, με σημαντικότερη την ψηφιακή μετάβαση η οποία είναι πλέον επιτακτική ανάγκη για όλες τις σύγχρονες κοινωνίες. Το Skroutz, ως μια κατεξοχήν digital επιχείρηση, αντιλαμβάνεται την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού και συνεχώς προσθέτει νέες υπηρεσίες και εμπλουτίζει τις υπάρχουσες ώστε να προσφέρει απρόσκοπτη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές. Με στόχο να γίνει το EverydayApp, το οποίο μπορεί να καλύψει τις καθημερινές αγοραστικές ανάγκες των καταναλωτών, επενδύει σε νέες υπηρεσίες.
Το Skroutz το #1 marketplace έχει καταφέρει να συνδέσει εκατομμύρια καταναλωτές με περίπου 8.000 συνεργαζόμενα καταστήματα προσφέροντας πάνω από 30 εκατομμύρια προϊόντα, καλύπτοντας όλες τις γκάμες ειδών. Είτε επιλέξουν την ιστοσελίδα www.skroutz.gr, είτε το app για τις αγορές τους, οι καταναλωτές απολαμβάνουν τις αγορές τους με ασφάλεια ενώ με κάθε αγορά μέσω Skroutz έχουν εγγύηση παραλαβής και επιστροφής χρημάτων και δωρεάν επιστροφή προϊόντων.
Μετά από 19 χρόνια παρουσίας, το Skroutz μπορεί πλέον να καλύψει κάθε αγοραστική ανάγκη, ακόμα και αγορές προϊόντων super market καθώς συμπράττει με δύο μεγάλες αλυσίδες κάνοντας το καθημερινό grocery shopping παιχνιδάκι. Επενδύει σε δύο στρατηγικές συνεργασίες με πρώτη τη σύμπραξη με το δίκτυο της αλυσίδας My market η οποία διαθέτει περισσότερους από 10.000 κωδικούς. Η δεύτερη αλυσίδα που έχει προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με το Skroutz είναι το e-fresh.gr, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες τόσο το Skroutz όσο και οι δύο αλυσίδες τροφίμων ποντάρουν στην προσέλκυση ενός νέου target group, δηλαδή τους ανθρώπους που προτιμούν να κάνουν ηλεκτρονικά όλες τις αγορές τους από την άνεση του σπιτιού τους και να ρυθμίζουν την παράδοση των προϊόντων με βάση το δικό τους πρόγραμμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: /www.newmoney.gr/