Συγκεκριμένα, ερωτά την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα ενισχύσει το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και το πώς θα βελτιώσει την ενημέρωση και κατανόηση των δικαιωμάτων των Ευρωπαίων καταναλωτών.
Ο κ. Τσιόδρας επισημαίνει ότι οι Ευρωπαίοι πολίτες, σε πολλές περιπτώσεις, δεν αισθάνονται ότι έχουν τον πλήρη έλεγχο των ψηφιακών συναλλαγών τους «αφού το 69% δυσκολεύεται να ακυρώσει τη συνδρομή που έχει κάνει διαδικτυακά, ενώ το 34% μπόρεσε να την ακυρώσει μόνο μετά από μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (π.χ. ένα χρόνο)».
Υπογραμμίζει, επίσης, την ύπαρξη πρακτικών «βάσει των οποίων οι δωρεάν δοκιμαστικές συνδρομές μετατρέπονται αυτόματα σε συνδρομή επί πληρωμή ή ανανεώσεις που περιλαμβάνουν πολύ μειωμένες αρχικές τιμές προσφοράς, ακολουθούμενες από σημαντική αύξηση των τιμών αργότερα». Και καταλήγοντας, υπογραμμίζει την ελλιπή ενημέρωση των Ευρωπαίων καταναλωτών για τα δικαιώματά τους και ενδεικτικά αναφέρει ότι μόνο το 12,6% των καταναλωτών επέδειξαν υψηλή γνώση των δικαιωμάτων τους το 2016, έναντι 28% στην αντίστοιχη έρευνα του 2023.