Φιλοδοξούμε να λειτουργήσει προληπτικά, να αποτρέπει παραβάσεις, να βοηθαει για άμεσες παρεμβάσεις και ένα χρήσιμο εργαλείο στη διαλεύκανση υποθέσεων, εξήγησε ο Παύλος Μαρινάκης.
Από την πλευρά του ο Χρήστος Σταϊκούρας είπε ότι την προηγούμενη 10ετια η Ελλάδα παρουσίασε τη μεγαλύτερη μείωση στον αριθμό των θυμάτων από τροχαία λόγω των σύχρονων αυτοκινητοδρόμων. Όμως αυτό δεν είναι αρκετό καθώς αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων στους δρόμους και η Ελλάδα παρουσιάζει τα μεγαλύτερα ποσοστά ατυχημάτων με δίκυκλα και τετράτροχα.
Όπως είπε παράλληλα «εκσυγχρονίζεται το πλαίσιο του ΚΟΚ ώστε να εναρμονίζεται με την επικινδυνότητα των οδικών παραβάσεων». Δρομολογείται, επίσης, η ψηφιακή καταγραφή των παραβάσεων και η αποτελεσματικότερη διαδικασία είσπραξης
Ανακοίνωσε, δε, νέα Υπηρεσιά Οδικών Τελών Οδικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών
Το νέο πλαίσιο προβλέπει, επίσης, την αποστολή στην ΑΑΔΕ μετά από ορισμένο διάστημα των ληξιπρόθεσμων προστίμών για την εφαρμογή του Κωδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων. Παράλληλα ηλεκτρονικά θα γίνεται η διαχείριση και των προστίμων
Οι παραβάσεις που θα βεβαιώνονται ψηφιακά είναι:
υπέρβαση ορίου ταχύτητας
παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση