Η έρευνα «δείχνει ότι το Netflix δεν ενημέρωσε τους πελάτες με ικανοποιητικά σαφήνεια στη δήλωση απορρήτου του σχετικά με τι έκανε με τα δεδομένα τους την περίοδο μεταξύ 2018 και 2020», ανέφερε σε δήλωσή του ο ολλανδικός οργανισμός προστασίας δεδομένων, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Επιπλέον, οι πελάτες δεν έλαβαν επαρκείς πληροφορίες όταν ρώτησαν το Netflix ποια δεδομένα συλλέγει η εταιρεία γι΄ αυτούς», δήλωσε η ρυθμιστική αρχή.
Η αρχή δήλωσε ότι το Netflix έχει έκτοτε επικαιροποιήσει τη δήλωση απορρήτου του και έχει βελτιώσει την παροχή πληροφοριών.
«Συνεργαζόμαστε με την ολλανδική αρχή προστασίας δεδομένων και εξελίξαμε προληπτικά τις πληροφορίες μας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής, ώστε να παρέχουμε ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια στα μέλη μας», δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix. «Έχουμε αντιταχθεί σε αυτή την απόφαση».