Το σκάνδαλο προκάλεσε την ακύρωση του πρώτου γύρου των προεδρικών εκλογών στις 24 Νοεμβρίου από το ανώτατο συνταγματικό δικαστήριο της χώρας.
Ο Γκεοργκέσκου, ένας φιλορώσος υποψήφιος, εκτοξεύτηκε από την αφάνεια στο προβάδισμα χάρη σε μια καμπάνια στο TikTok, η οποία προώθησε έντονα την υποψηφιότητά του. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, περιεχόμενο του οποίου δημοσιεύει το ειδησεογραφικό μέσο POLITICO, η καμπάνια, που χρηματοδοτήθηκε από το PNL, μέσω της εταιρείας επικοινωνίας Kensington Communication, κατέληξε να επηρεάζει σημαντικά τα εκλογικά αποτελέσματα, παρόμοια με στρατηγικές επιρροής που έχει εφαρμόσει το Κρεμλίνο σε Ουκρανία και Μολδαβία.
Το PNL, μικρότερος εταίρος συνασπισμού στην προηγούμενη κυβέρνηση, σκόπευε να ενισχύσει την προβολή του υποψηφίου του, Νικολάε Σιούκα, ο οποίος κατέλαβε την πέμπτη θέση στον ακυρωθέντα γύρο. Ωστόσο, το hashtag της καμπάνιας και το περιεχόμενο που προωθήθηκε από influencers «κλωνοποιήθηκαν» και χρησιμοποιήθηκαν προς όφελος του Γκεοργκέσκου.
Η Kensington Communication, σε δήλωσή της, ανέφερε πως η εκστρατεία της παραποιήθηκε και ζήτησε από τις αρμόδιες αρχές να διερευνήσουν το ζήτημα. Η εταιρεία υπογράμμισε ότι το σενάριο που είχε σταλεί στους influencers αλλοιώθηκε χωρίς την έγκρισή της.
Η πολιτική κρίση που προέκυψε από την ακύρωση του πρώτου γύρου έχει βυθίσει τη Ρουμανία σε αβεβαιότητα. Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα για το πώς το TikTok διαχειρίζεται τους κινδύνους εκλογικής ανάμειξης, επιδιώκοντας να αποτρέψει παρόμοια φαινόμενα σε ευρωπαϊκό επίπεδο.